۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۵۸۵۸۶
امام جمعه شهریار:

راه حل مشکلات مردم، اقتصاد دانش بنیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهریار گفت: رهبر معظم انقلاب یکی ازخواسته‌های خود را ازهمه مسؤولین کشور، حل مشکلات اقتصادی مردم دانسته‌اند به سبب این‌که مردم در فشار هستند و بیکاری زیاد است و این‌ها باید حل شود که حل آن‌ها بر مبنای اقتصاد دانش بنیان است.
امام جمعه شهريار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی سالمی، امام جمعه شهریار، در خطبه‌های امروز این شهرستان، با اشاره به هفته احسان و نیکو کاری، این جشن را کمک مطلوبی به قشرهای ویژه دانست و گفت: از مردم عزیز درخواست می‌کنم با کمیته امداد همکاری کنند و صدقات بیشتری را به این کمیته اختصاص دهند تا این سازمان بتواند خدمات بیشتری به اقشار محروم داشته باشد .

وی در ادامه با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: ما در روایات مختلف داریم که قطع بدون دلیل یک درخت مساوی است با کشتن یک انسان و درختکاری فوائد مختلفی دارد که این کار بزرگ باید بین همه مردم فرهنگ‌سازی شود و فضای سبز بیشتری در شهرستان ایجاد شود تا باعث نشاط مردم شود و با کاشتن درختان بیشتر، هوای پاک بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه شهریار در ادامه به مسأله مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند ملتی که 15 خرداد را پشت سر گذاشته، ملتی که 17 شهریور را پشت سر گذاشته، این ملت از محاصره اقتصادی هیچ باکی ندارد، ای ملت آگاه باشید و فریب فتنه دشمن را نخورید که با ایجاد شایعه و مشکلات شما را ناراضی کنند تا شما شورش کنید و از مسیر اصلی خود خارج شوید، توجه داشته باشید که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسأله اصلی و اولویت کار ما سیر کردن مردم، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: در کل مبنای اقتصاد ما اقتصاد دانش‌بنیان است و بر مبنای همین است که پیش می‌رویم و با توجه به این امر، رهبر معظم انقلاب یکی ازخواسته‌های خود را ازهمه مسؤولین کشور، حل مشکلات اقتصادی مردم دانسته‌اند به سبب این‌که مردم در فشار هستند و بیکاری زیاد است و این‌ها باید حل شود که حل آن‌ها بر مبنای اقتصاد دانش بنیان است.

حجت الاسلام سالمی عنوان کرد: ما باید بدانیم که انرژی‌هایی مانند نفت و گاز تا پنجاه سال آینده تمام خواهد شد و به این امر باید واقف باشیم که اگر انرژی هسته‌ای نداشته باشیم در آینده باید کاسه گدایی پیش این ابرقدرتها دراز کنیم، پس بدانیم که اکنون که به مشکل نرسیدیم آن‌ها ما را می‌کوبند و وای بر حال ما که محتاج بیگانگان باشیم .

وی ابراز داشت: خدا را شکر دشمنان به قدرت وعظمت ملت ما پی برده‌اند به سبب این که ملت ما در 22 بهمن و سایر موارد همبستگی خود را نشان دادند و پشتیبان ولایت و مطیع فرمایش مقام معظم رهبری هستند و زیر بار هیچ حرف زوری نخواهند رفت و دشمنان وفاداری ملت ما را به اسلام و شهدا فهمیده‌اند./957/پ203/ص

ارسال نظرات