۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۷۲۳
مدیر استانی حوزه علمیه کرمان خبر داد؛

ساخت حوزه علمیه جامع کرمان در 12 هزار متر مربع

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام الله وردی گفت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) در مساحت 12 هزار متر مربع در شهر کرمان در دست ساخت است.
ساخت و ساز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، حجت الاسلام الله وردی، مدیر حوزه های علمیه استان کرمان، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران، به ارائه گزارشی از روند فعالیت های حوزه علمیه این استان پرداخت.
وی گفت: در استان کرمان 1918 طلبه برادر و 1789 طلبه خواهر در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.
مدیر حوزه های علمیه استان کرمان گفت: به اهتمام حجت الاسلام و المسلمین جعفری مبنی بر احداث مدرسه ای جامع مناسب با نیازهای روز و ابزار های تبلیغی نو مدرسه علمیه امام صادق در مساحت 12 هزار متر مربع در شهر کرمان از سال 85 در دست ساخت است.
در ادامه مراسم حجت الاسلام مدنی از همراهان حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی که به کرمان سفر کرده بودند، گفت: حوزه های علمیه باید به ابزار های نو تبلیغی مجهز شوند تا شبهاتی که وارد می شود رفع و از پایمال شدن حقوق جلوگیری شود.
وی عنوان کرد: تمامی طلاب باید نوعی امام فکری یا تبلیغی برای جامعه خود باشند و شبهاتی را که وارد می شوند از قبل پاسخ داده باشند و این هم خواسته ایت الله سیستانی از تمامی طلاب می باشد
وی ادامه داد: آیت الله سیستانی معتقدند باید جامعه شیعه در تمامی زمینه های علمی پیشرفته و خودکفا باشد. 
 
گفتنی است، در پایان نشستی صمیمانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستان و هیأت همراه، امام جمعه و استاندار کرمان، برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صدا و سیما برگزار شد./9704/پ202/س
ارسال نظرات