۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۵۸۸۰۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

پیروی از ولی فقیه توطئه‌‌ دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که دشمن از هیج تلاشی برای ضربه زدن و انحراف جوانان در مسیر انقلاب اسلامی فرو گذار نمی کند، گفت: پیروی از کلام معصومان(ع) و ولی فقیه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان نیروی انتظامی، با اشاره به مقام والای سلمان فارسی در نزد پیامبر اسلام(ص) گفت: سلمان به چایگاهی رسید که پیامبر اعظم(ص) در مورد وی تعبیر سلمان محمدی را به کار برد.
وی با بیان این‌که نیت خالص و عمل صالح است که انسان را به سعادت می‌رساند، ابراز کرد: خداوند با هیچ فرد و گروهی نسبت خویشاوندی ندارد و فقط به اعمال انسان نگاه می‌کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیاتی از قرآن، اظهار کرد: دنیا همچون بازیچه‌ای است که در عمر کوتاه مادی در اختیار انسان قرار داده شده است.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که هدف از خلقت انسان رسیدن به قرب و منزلت الهی است، گفت:‌ تمام نعمت‌های الهی نشانه‌ای است برای این‌که انسان در مسیر صحیح عبادت و بندگی پروردگار قرار گیرد.  
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ولایت مداری، اظهار کرد:‌ انسان در هر جایگاه و مقامی که قرار دارد باید برای حفظ نظام اسلامی و دستاورد بزرگ آن یعنی ولایت فقیه تلاش کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای آسیب رساندن به نظام اسلامی، گفت: دشمن از هیج تلاشی برای ضربه زدن و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی فرو گذار نمی کند.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: دشمنان همیشه در صدد برنامه ریزی برای انحراف جوانان هستند و ما باید در برابر توطئه‌های آنها همیشه آماده باشیم و با پیروی از کلام معصومان(ع) و ولی فقیه توطئه‌های آنها را خنثی کنیم./927/پ202/ج
ارسال نظرات