۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۵۸۸۱۹

برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.
حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمي‌نسب، مدير امور رسانه و اطلاع‌رساني آستان مقدس حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، برنامه سخنرانی حرم مطهر همه روزه از ساعت 16 با حضور حجج اسلام واضحی و محمد جواد حیدری کاشانی برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا گفت: در این برنامه، حجج اسلام اویسی، ماندگاری، تراشیون، رفیعی، محمد باقر حیدری کاشانی، سید حسین حسینی قمی و مؤمنی به ایراد سخن می پردازند.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل این هفته از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه شنبه، پانزدهم اسفند ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، هفدهم اسفند ماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
وی افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، هفدهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی و مداحی حاج مهدی سلحشور و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 21:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه، هجدهم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام اویسی و مداحی حجت‌الاسلام شهیدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از سوی حجت‌الاسلام شهیدی اشاره کرد و گفت: زیارت آل یاسین در روز جمعه،‌ هجدهم اسفند ماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام پور سیدآقایی برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح، از سوی حجت‌الاسلام جعفر واضحی، اظهار داشت:‌ بیان احکام از سوی حجت‌الاسلام ذاکری، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(ع) اقامه خواهد شد./907/د101/پ
ارسال نظرات