۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۵۸۸۳۳
مظفر:

مقبولیت عمومی و رای آوری ملاک معرفی گزینه ائتلاف خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف سه‌گانه با تاکید بر این‌که انتخاب واحدی که در نهایت انجام می‌شود با آرای کف جامعه مغایرت ندارد گفت: انتخاب حاکمیتی، دستوری و از بالا به پایین نیست، انتخابی است که مقبولیت عمومی و آرای عمومی را باید داشته باشد.
دکتر حسين مظفر، رييس ستاد انتخاباتي ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین مظفر، رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف سه‌گانه بعدازظهر امروز در نشست خبری ائتلاف سه گانه که با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد، در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: شورای هماهنگی ستاد ائتلاف سه‌گانه، پانزده نفر هستند و کارشان تایید مکانیزم‌ها و پیگیری امور اجرایی در سطح عملیاتی است.

مظفر با بیان این‌که هر یک از نامزدهای ائتلاف سه‌گانه برای خودشان اقدامات و تبلیغاتی دارند، گفت: در عین حال چون اعضای اصلی ائتلاف تعهد داده‌اند، قرار است با ستادهای شان هم هماهنگ کنند تا در پایان همه ستادها از یک نفر حمایت کنند.

رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف سه‌گانه با تاکید بر این‌که انتخاب واحدی که در نهایت انجام می‌شود با آرای کف جامعه مغایرت ندارد، گفت: انتخاب حاکمیتی، دستوری و از بالا به پایین نیست، انتخابی است که مقبولیت عمومی و آرای عمومی را باید داشته باشد.

مظفر با تصریح بر این‌که سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست ما است، گفت: متاسفانه بداخلاقی‌های سیاسی در هر زمانی بوده است اما تلاش و اهتمام ائتلاف بر محور برنامه‌هایی است که در آینده دارد.

وی خاطرنشان کرد: این‌که نامزدها به جای رقابت، همدیگر را تخریب کنند بداخلاقی سیاسی بوده و نشانگر عدم بلوغ سیاسی است.

مظفر در پایان تصریح کرد: فرآیند انتخابات باید یک شیوه اخلاقی باشد و اصحاب رسانه می‌توانند در ایجاد فضای اخلاقی و جلوگیری از شیوه‌های بد، تخریب‌ها و حرکات پوپولیستی نقش داشته باشند./959/پ202/ج

ارسال نظرات