۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۵۸۸۳۴
دبیر کمیته همکاری‌های خوزستان:

300 مدرسه اهواز زیر پوشش طرح معراج حوزه علمیه هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: برنامه های طرح معراج در 300 مدرسه اهواز اجرا می‌شود.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در دومین همایش سالانه کمیته‌های همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خوزستان، تصریح کرد: ارتباط تنگاتنگ حوزه علمیه با نظام و ساختار آموزشی کشور سبب انجام فعالیت های ماندگاری شده است.

آیت الله حیدری، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت نهم بین وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه ای برای همکاری انجام شد تا معارف اسلامی بیش از پیش به مدارس راه یابد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که ریاست این کمیته در استان ها بر عهده نماینده ولی فقیه در همان استان است، بیان داشت: برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ مهم ترین فعالیتی است که مبلغان در مدارس ویژه دانش آموزان انجام می دهند.

دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خوزستان با تأکید بر این که در سال جاری بیش از 20 هزار معلم در دوره های آموزشی ضمن خدمت شرکت کردند، گفت: در این دوره ها موضوع هایی از قبیل ولایت فقیه، نقد وهابیت، شناخت بیشتر ائمه اطهار(ع) و دیگر مسایل، مورد بررسی می گیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بصیرت افزایی سیاسی و اجتماعی را از دیگر موضوع هایی که در دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به تحولات مختلف در منطقه، آموزش بصیرت افزایی سیاسی مورد اهمیت واقع شد که از سوی کارشناسان سیاسی به معلمان آموزش داده می شود.

وی به برنامه های انجام شده از سوی طرح معراج حوزه علمیه اهواز اشاره و تصریح کرد: بیش از 300 مدرسه کلانشهر اهواز زیر پوشش طرح معراج حوزه علمیه قرار گرفته اند.

آیت الله حیدری در ادامه خاطرنشان ساخت: تعداد 320 مبلغ زن و مرد به صورت هفتگی به مدارس اعزام تا به فعالیت تبلیغی ویژه دانش آموزان بپردازند./9458/پ202

 

ارسال نظرات