۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۸۳۹
به مناسبت سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد؛

نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست خبری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

در این نشست خبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاریخچه‌ای از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از سال 71 تا کنون ارائه و به فعالیت‌های متنوع این کانون‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد.

پس از وی حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به تبیین فعالیت‌های مختلف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در روستاها و شهرستان‌ها و مراکز استان اعم از مساجد شهر و روستا، مساجد دانشگاه‌ها و مصلی‌های شهرستان‌ها و استان‎ها اشاره کرد و از برپایی مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی کانون‌ها در مساجد خبر داد.

در پایان این نشست خبری، خبرنگارانی به نمایندگی از خبرگزاری‌های مختلف، سوالاتی در حوزه‌های مختلف از جمله نقش مساجد کشورهای اسلامی در توسعه بیداری اسلامی و همبستگی ملت‌های مسلمان با یکدیگر مطرح کردند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام ارباب سلیمانی به این سوالات پاسخ دادند.

گفتنی است این نشست صبح امروز، یکشنبه، سیزدهم اسفندماه به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور خبرنگارن و دبیران سرویس فرهنگ و اندیشه خبرگزاری‌ها برگزار شد./959/پ203/ص

ارسال نظرات