۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۵۸۹۱۷
به همت حوزه علمیه خواهران مشهد؛

طرح بزرگ نهضت فاطمی در ایام فاطمیه اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه، طرح بزرگ «نهضت فاطمی» از سوی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در سراسر کشور اجرا می شود.
نهضت فاطمي

خانم طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از اجرای طرح بزرگ «نهضت فاطمی» از سوی این مرکز خبر داد و گفت: این طرح سراسری با هدف بزرگداشت مقام والای فاطمه زهرا(س) به عنوان یک زن کامل و الگوی تمام عیار برای همه انسان ها برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این طرح بزرگ در قالب برنامه های متنوعی همچون مسابقه، نمایشگاه، هم اندیشی و تهجد شبانه اجرا می شود، افزود: در بخش مسابقه، مسابقه کتابخوانی با عناوین «حکمت های فاطمی» و «نشاط فاطمی»، مسابقه پیامک ادبی با عنوان «عطر فاطمی»، مسابقه شعر با عنوان «گلواژه های فاطمی» و مسابقه مقاله نویسی با عنوان «میراث فاطمی» در نظر گرفته شده که مسابقه کتابخوانی از هم اکنون آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه دارد.

 

طالقانی اظهار داشت: بخش نمایشگاه نیز شامل نمایشگاه کتاب با عنوان «گلچین فاطمی» و نمایشگاه عکس با عنوان «گلستان فاطمی» است که پس از ایام نوروز برپا می شود.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) ادامه داد: بخش مشاوره و هم اندیشی نیز با عنوان «بصیرت فاطمی» همراه با سخنرانی اساتید و مبلغان مدرسه ویژه بانوان از 17 تا 26 فروردین ماه در سطح مساجد مشهد اجرا می شود.

          

وی اضافه کرد: برنامه تهجد شبانه نیز با عنوان «عرفان فاطمی» از پنجم فروردین ماه در سطح مساجد خراسان برگزار خواهد شد.

 

طالقانی با بیان این که در هر بخش از سه نفر به عنوان برگزیده تقدیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: آغاز این طرح از ایام فاطمیه و اسفند ماه بوده و تا نیمه اریبهشت ماه سال آینده همزمان با ایام میلاد حضرت ادامه خواهد داشت.  

 

وی یاداور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات مسابقات می توانند به پایگاه اینترنتی این مدرسه به نشانی www.islamshenasi.ir مراجعه کنند./930/ت303/ب

ارسال نظرات