۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۵۸۹۲۹
مدیر کل کمیته امداد قم:

اشتغال زایی و مباحث فرهنگی در استان قم رو به افزایش است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به اهتمام این نهاد به بحث اشتغال و مباحث فرهنگی، گفت: در استان قم این دو مقوله مهم به شدت در حال توسعه و گسترش است.
عبدالله جلالي، مديركل كميته امداد امام خميني قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله جلالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری با حضرت آیت الله نوری همدانی، به مناسبت فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکو کاری به تشریح برخی خدمات این نهاد پرداخت و اظهار داشت: با نگاه کمیّ در استان قم خانواده های تحت حمایت رو به کاهش هستند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قم افزود: اما به لحاظ کیفی تلاش شده تا همواره افزایش کیفیت خدمات را داشته باشیم؛ این از مهم ترین کارهایی است که در دستور کار داریم.


جلالی با اشاره به تأکید حضرت آیت الله نوری همدانی در زمینه اشتغال و مسائل فرهنگی، افزود: زیر ساخت هایی که در استان قم فراهم شده به گونه ای است که این دو مقوله مهم به شدت در حال توسعه و گسترش است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به توسعه مشارکت های مردمی در استان قم، گفت: در مجموع برنامه های سالیانه ما حدود 30 درصد بودجه از محل مشارکت های مردمی و 70 درصد از محل منابع دولت تأمین می شود؛ به طور کلی در طول یازده ماه امسال حدود 30 میلیارد تومان خدمات تقدیم محرومان استان قم شده است.


جلالی با تأکید بر تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حفظ و صیانت از منابع مردمی و امکانات دولتی، ابراز داشت: از این رو در راستای پاسخگویی به نیازهای اساسی خانواده ها این منابع مالی را مصروف داشته ایم.


وی توسعه کارآمدی و سلامت خانواده ها را یک اصل مهم در این نهاد دانست و گفت: برای این که خانواده های تحت حمایت خود را باور کنند، سعی کرده ایم برای اشتغال، توسعه علمی و به کار گیری توان آنها توفیقاتی داشته باشیم./928/پ202/پ

ارسال نظرات