۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۵۹۰۰۶

نشست مدیران روابط عمومی آستان مقدس قم و مسجد جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست مشترک مدیران روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
نشست مديران روابط عمومي آستان مقدس قم و مسجد جمکران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، نشست مدیران روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با هدف هم افزایی و هماهنگی فعالیت‌های در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان، مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس قم در این نشست، وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در شهر مقدس قم را زمینه‌ساز ظهور امام عصر دانست و گفت: حرم مطهر حضرت معصومه(س) نشانی از قبر گمشده حضرت فاطمه زهرا(س) و جایگاه تربتی سربازان امام زمان و مسجد مقدس جمکران نشان از مسجد سهله حضرت ولی عصر(عج) است.
وی ایجاد ارتباط و هماهنگی بین فعالیت‌های این دو مجموعه مذهبی فرهنگی را ضروری دانست و افزود: این دو مجموعه با وجود خیل عظیم زائران و مجاوران نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و علمی جهت برقراری ارتباط و ارائه مباحث فرهنگی به مخاطبان هستند.
حجت‌الاسلام صادقی بر انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این عرصه تأکید کرد و گفت: برنامه‌های این دو مکان مقدس، باید به گونه‌ای باشد که زائران بتوانند از برنامه‌های ارائه شده از سوی حرم مطهر و مسجد جمکران بهره‌مند شوند.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده از سوی این اداره ارائه داد.
ابراهیم صدوقی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جلسات منظم و هدفمند بین این دو مجموعه، فعالیت‌های مشترکی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران و میهمانان شهر مقدس قم ارائه شود.
حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم نیز در این نشست، تبادل تجربیات و توانایی‌های آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در عرصه اطلاع‌رسانی را ضروری دانست و آمادگی آستان مقدس قم را در این عرصه اعلام کرد./907/د102/پ
ارسال نظرات