۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۵۹۰۵۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تشکیل شورای عالی تبلیغ در شهرستان های استان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مردانی از تشکیل شورای عالی تبلیغ در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در سال آینده 59 نقطه طرح هجرت در این استان به 59 نقطه قرآنی تبدیل می شود.
حجت الاسلام مرداني، معاون تبليغ حوزه علميه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد حسن مردانی، معاون تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری، شب گذشته در نشست معاونان تبلیغ استان با نماینده ولی فقیه در استان، از تشکیل شورای عالی تبلیغ در همه شهرستان های استان خبر داد و گفت: این شورا متشکل از معاون تبلیغ شهرستان، امام جمعه و روحانیان مبلغ که در استان به صورت مستمر فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهیه عناوین برنامه های پیشنهادی برای روحانیان مبلغ استان، ادامه داد: 24 برنامه پیشنهادی در اختیار مبلغان استان قرار گرفته است که مهمترین آنها حضور فعال در مساجد و تشکیل نماز جماعت است.

وی از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت ویژه مبلغان استان خبر داد و افزود: در این دوره شیوه سخنوری از سوی سخنرانان کشوری به مبلغان استان آموزش داده می شود.

حجت الاسلام مردانی با انتقاد از عدم همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط با معاونت تبلیغ استان، اظهار داشت: اتحاد، همدلی و هماهنگی در امر تبلیغ از ضروری ترین مسائل است و مهم ترین نکته در این مسأله، رعایت هماهنگی از سوی دوطرفه است؛ از این رو همه دستگاه های مرتبط در امر تبلیغ باید نسبت به ایجاد وحدت تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه شهرکرد تصریح کرد: مهم ترین برنامه سال آینده معاونت تبلیغ مدارس علمیه استان، تبدیل 59 نقطه طرح هجرت چهارمحال و بختیاری به 59 نقطه قرآنی است.

معاون تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری ساماندهی منسجم مبلغان استان را از اولویت های برنامه های این معاونت دانست و ادامه داد: با حمایت نماینده ولی فقیه در استان از ممتازان و فعالان طرح هجرت استان تقدیر خواهد شد./9457/پ203/ب

ارسال نظرات