۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۰۸۶
در حوزه علمیه ارومیه؛

دوره آشنایی با سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از برگزاری دوره آشنایی با سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در این مدرسه علمیه خبر داد.
شهيد مطهري

حجت الاسلام صادق حسن نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون کتبی چهارمین مرحله این دوره هجدهم اسفند ماه در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

 

وی منبع آزمون مرحله چهارم را جلد اول کتاب «حکمت ها و اندرزها» اثر استاد شهید مطهری اعلام کرد و افزود: منابع آزمون این دوره ها با تخفیف 50 درصدی در اختیار طلاب قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام صادق نژاد تعداد شرکت کنندگان این دوره آموزشی را 40 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه عنوان و خاطرنشان کرد: این دوره با هدف آشنایی با سیره، منش فکری و مطالعاتی استاد مطهری برگزار می شود.

 

این مسؤول با بیان این که برای برگزاری هر مرحله از آزمون، طلاب یک ماه فرصت دارند تا با مطالعه کتاب و شرکت در جلسه رفع اشکال آماده شوند، گفت: در پایان این مرحله برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر می شود.

 

وی همچنین به اجرای مسابقات علوم قرآن و حدیث طلاب حوزه علمیه با حضور 30 شرکت‌کننده در ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: سؤالات آزمون کتبی این مسابقات از کتاب نهج‌البلاغه امیرمومنان(ع) و دعای بیستم به بعد کتاب صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) طراحی شده است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه خاطرنشان کرد: طلابی که حائز بیشترین نمره در آزمون کتبی مرحله مدرسه ای این مسابقات شوند به مرحله استانی راه می‌یابند.

 

حجت‌الاسلام حسن‌نژاد به برگزاری مسابقه تفسیر و علوم حدیث اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات مربوط به تفسیر جزءهای بیست و شش تا سی قرآن کریم مطابق چاپ قرآن حکیم بود که بهمن‌ماه امسال با حضور 30 نفر از طلاب مدرسه علمیه ارومیه برگزار شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات