۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۰۸۸

مربیان مهد کودک با روش های آموزش صحیح نماز به کودکان آشنا شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی از اجرای دوره های آشنایی با روش های صحیح آموزش نماز به کودکان در مهدهای کودک استان خبر داد.
مربیان مهد کودک با روش های آموزش صحیح نماز به کودکان آشنا شدند

علی بوستانی، مسؤول فرهنگی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از اجرای دوره های ویژه مربیان مهدهای کودک برای آشنایی با روش های صحیح آموزش نماز به کودکان خبر داد و افزود: در نیمه دوم سال جاری پنج دوره آموزشی در مهدهای کودک شهرستان های ارومیه، خوی، ماکو، چایپاره و میاندوآب برگزار شده است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای دومین مرحله مسابقه کتابخوانی پله های آسمانی با محوریت آموزش نماز در استان گفت: دومین مرحله مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان پله های آسمانی با اولویت توزیع پاسخنامه ها در مدارس مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

 

وی با بیان این که دو هزار و 500 پاسخنامه تاکنون در سطح مدارس توزیع شده است، اظهار داشت: شرکت کنندگان تا آخر اسفند ماه فرصت دارند پاسخنامه ها را به ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.

 

بوستانی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک هزار پاسخنامه مسابقه کتبی پله های آسمانی به ستاد اقامه نماز ارسال شده است.

 

وی با بیان این که امسال چهارمین سال متوالی است که مسابقه کتابخوانی با محوریت نماز به شیوه ارائه پاسخنامه در استان اجرا می شود، بیان کرد: از هر آموزشگاه پنج نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارائه دهند، تجلیل می شوند./936/ت303/ب

ارسال نظرات