۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۹۰۹۴
حجت الاسلام والمسلمین حسنی:

اقدامات کمیته امداد در حمایت از محرومان قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با ارزیابی مثبت فعالیت ها و برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: اقدامات کمیته امداد در حمایت از محرومان قابل تقدیر است
اقدامات کمیته امداد در حمایت از محرومان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه در دیدار مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته نیکوکاری برگزار شد، اظهار کرد: حمایت ها و اقدامات کمیته امداد از محرومین و مستضعین جامعه قابل ستایش و قدردانی است.

 

 وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تاسیس کمیته امداد نهالی را کاشته که امروز به شجره طیبه و درختی تنومند تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدامات خوبی در راستای حمایت و دستگیری از محرومان انجام داده است.

 

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های معنوی امام جمعه ارومیه از کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر 150 هزار نفر از محرومان جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

جلال حسین زاده افزود: این نهاد با تحت حمایت قرار دادن محرومان خدمات چشمگیری را در رابطه با رفع مشکلات آنان انجام داده است.

 

وی احداث مسکن، اهدای جهیزیه، اکرام ایتام، بیمه زنان سرپرست خانوار، تحصیل فرزندان مددجویان، خود اشتغالی خانواده های تحت حمایت، مشاوره و آموزش را از سرفصل های حمایتی این نهاد به مددجویان اعلام کرد.

 

گفتنی است، جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی با برپایی 170 پایگاه ثابت و سیار آغاز شده است.

 

بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با هیئت امنای مساجد، کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان آذربایجان غربی در 330 مسجد نیز جمع آوری شده و با نظارت کمیته امداد به محرومان محلات اهداء می شود.

 

همچنین پایگاههایی نیز به منظور جمع آوری کمک های مردمی در ادارات برپا شده است.

 

روز جمعه نیز در مصلاهای سراسر استان اکیپ های کمیته امداد کمک های نمازگزاران را دریافت خواهند کرد./936/د101/ب

ارسال نظرات