۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۲۰۳

گردهمایی علما و روحانیان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد.
گردهمایی علما و روحانیان آمل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سه شنبه شب با حضور علما و روحانیان آمل، امام جمعه آمل، اساتید حوزه های علمیه شهرستان و مسؤولان شهری، گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل در مسجد حضرت علامه حسن زاده آملی برگزار شد.

 

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل در این گردهمایی با بیان این که روحانیت همیشه در تاریخ اثرگذار و ماندگار بوده است، بیان داشت: حضور با بصیرت و ارزنده روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اثرگذار بوده و بنیان گذار انقلاب اسلامی هم از این قشر است.

 

وی با اشاره به این که ادامه روند انقلاب اسلامی نیازمند حضور ارزنده روحانیت در تمام عرصه ها است، گفت: برخی افراد درصدد بودند تا مسیر انقلاب را به انحراف بکشانند که ولایت مطلقه فقیه تمام این توطئه ها را خنثی کردند.

 

فرماندار آمل گفت: امروز مردم، روحانیت و مسؤولان در کنار هم به عنوان وارثان انقلاب و میراث داران خون شهدا و امام راحل هستند.

 

اکبرزاده با بیان این که در همه عرصه ها باید با بصیرت و حضور آگاهانه همچون دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب حرکت کنیم، بیان داشت: در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی روحانیت در خط مقدم حضور داشته که باید در مسیر تفکر و رهنمودهای رهبری که برگرفته از افکار امام راحل است حرکت کند.

 

وی گفت: شبکه های ضد انقلاب و عناصر خود فروخته جمع شده اند تا با فضاسازی تبلیغاتی فتنه سال 88 را با نگاهی عمیق تر و شکلی جدیدتر در سال 92 تکرار شود.

 

اکبرزاده با بیان این که انتخابات سال 92 در شرایط حساس جهانی و با افزایش تحریم های مختلف برگزار می شود، بیان داشت: انتخابات سال 92 اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 است که همگان باید هوشیار باشند.

 

فرماندار آمل با تاکید بر این که مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که بر اصل نظام با کسی تعارف ندارند، خاطرنشان کرد: حضور ارزنده مردمی در عرصه های مختلف انقلاب نشان دهنده بصیرت مردم بوده است که حاصل تلاش روحانیت است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند تا همه اقدامات را برای این که انتخابات زیر سوال برود انجام دهند، بیان داشت: تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور را از گردنه های مختلف نجات داده است که باید رهنمودهای معظم له را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

 

اکبرزاده با بیان این که ما پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و لاغیر هستیم، گفت: این انقلاب اسلامی حرکت خود را به نحوی ارزنده طی می کند و همه ما در مسیر آزمون قرار داریم و نباید روزی برسد که حسرت بخوریم.

 

فرماندار آمل با تاکید بر این که بصیرت افزایی امروز جامعه از مسؤولیت های ارزنده روحانیت است، بیان داشت: مردم ما نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری را دوست دارند که همگان باید با عشق و علاقه ای وافر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات