۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۹۲۲۶

فراخوان هشتمین جشنواره دست های کوچک دعا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره سراسری « دست های کوچک دعا » در تبریز خبر داد.
فراخوان هشتمین جشنواره دست های کوچک دعا منتشر شد

به گزارش خبرگزاری رسا ازتبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره سراسری « دست های کوچک دعا » در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همانند سال های قبل و با هدف تعمیق و تقویت دین باوری در میان نسل کودک و نوجوان و جمع آوری غنی ترین احساسات خداجویانه نسل آینده ساز میهن اسلامی فراخوان خود را منتشر کرد.

 

وی با اشاره به تأسیس حوزه هنری کودک و نوجوان در کشور، کودکان و نوجوانان را مهمترین جامعه هدف در امور فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: حوزه هنری آذربایجان شرقی پس از هشت سال توانسته با ده ها هزار کودک در سراسر کشور رابطه فرهنگی ایجاد کند.

 

میلانی با بیان این‌که دعا زبان مشترک تمام انسان های روی زمین و عاملی برای توکل و توسّل انسان نسبت به ذات اقدس الهی است، گفت: تجربه دست های کوچک دعا نشان داد که کودکان پاک ترین و خالصانه ترین ادعیه را با پروردگار در میان می گذارند.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی افزود: کودکان زیر 12 سال در سراسر کشور می توانند خواسته های معنوی و قلبی خود را تا 10خرداد 92 به دبیرخانه این جشنواره مستقر در حوزه هنری آذربایجان شرقی ارسال کنند.

 

به گفته وی نفرات نخست تا سوم این جشنواره و 30 نفر برگزیده هیات داوران با اهدای جوایزی در 26 مرداد سال آتی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت./935/د102/ب

ارسال نظرات