۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۲۵۹
در گردهمایی معاونان تبلیغ و آموزش‌های کاربردی صورت گرفت؛

تقدیر از هفت مبلغ ممتاز هجرت بلند مدت

خبر گزاری رسا ـ در گردهمایی معاونان تبلیغ و آموزش‌های کاربردی استان‌ها و نمایندگان هجرت بلند مدت کشور از هفت مبلغ ممتاز هجرت بلند مدت، تقدیر شد.
تبليغ ديني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در گردهمایی معاونان تبلیغ و آموزش‌های کاربردی استان‌ها و نمایندگان هجرت بلند مدت کشور که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در قم برگزار و از هفت مبلغ ممتاز هجرت بلند مدت، تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، حجج اسلام غلامرضا آقاجانی، محمد هادی امیری، سجاد زینعلیان، اکبر بیگی، ابراهیم رضایی، حامد بردستانی و بابک راهدار، مبلغان ممتازی هستند که در این جلسه از آنان تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام سیدنژاد، مسؤول شناسایی مبلغان ممتاز گفت: از میان 3 هزار و 200 مبلغ هجرت بلند مدت در کشور، 70 نفر انتخاب شدند و سپس از میان آنان هفت مبلغ به عنوان مبلغ ممتاز هجرت بلند مدت شناسایی شده که با اهدای لوح سپاس، به نفرات برتر آنان جوایزی همانند کمک هزینه عمره مفرده، کمک هزینه عتبات عالیات و هزینه سفر به مشهد مقدس تقدیم شد.

مسؤول شناسایی مبلغان ممتاز در ادامه افزود: شناسایی مبلغان ممتاز از اوایل سال جاری آغاز شد؛ این مبلغان ابتدا از سوی کمیته مبلغان ممتاز در معاونت تبلیغ استان‌ها شناسایی و سپس مدارک و اسناد فعالیت تبلیغی آن‌ها در دبیرخانه مبلغان ممتاز هجرت بلند مدت، از سوی کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت 14 نفر از آنان به مرحله پایانی راه یافتند که پس از بررسی مجدد و حضور کارشناس دبیرخانه، در محل تبلیغی افراد، هفت نفر به عنوان مبلغ ممتاز هجرت بلند مدت معرفی شدند.

حجت‌الاسلام سیدنژاد اظهار داشت: علمیت، تعهد به وظایف تبلیغی، گستره فعالیت مذهبی و فرهنگی، تعامل مناسب با مخاطبان، پاسخ به نیازهای دینی، اجتماعی و سیاسی مردم، جذب افراد به برنامه‌های دینی و مساجد، اثر گذاری مناسب در محل و منطقه تبلیغی، تربیت نیروهای مذهبی، برگزاری کلاس‌های متنوع دینی و احیای سنت‌های حسنه، از جمله ملاک‌های انتخاب این روحانیان برگزیده است.

حجت‌الاسلام سیدنژاد هدف از انتخاب و معرفی مبلغان ممتاز را تشویق و ترغیب به هجرت بلندمدت و معرفی الگوهای برتر تبلیغی اعلام کرد و گفت: این برنامه سالانه در استان‌ها و هر دو سال یک بار در سطح ملی برگزار می‌شود./997/د101/پ

ارسال نظرات