۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۲۸۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و درگیری میان مردم

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: دشمن با نفوذ در میان مسلمانان و راه‌اندازی جنگ نرم اعتقادات مذهبی مردم را هدف قرار داده و سعی دارد با ایجاد اختلاف، آنان را با هم درگیر کند.
حجت الاسلام محمد نارويي رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه جنوب شرق
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد نارویی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق در نشست هم اندیشی علما و فرهیختگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با تشکر از حضور علما و فرهیختگان تشیع و تسنن افزود: امیدوارم این نشست زمینه ساز همدلی و عطوفت میان پیروان مذاهب اسلامی در منطقه باشد و بتوانیم به پشتوانه این وحدت مکتب حیات بخش اسلام را گسترش و توسعه دهیم .
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام از ابتدا تلاش کردند تا با تفرقه میان فرق و مذاهب اسلامی در برابر گسترش و رشد اسلام مانع ایجاد کنند، استعمار و استکبار با همین رویکرد به دنبال انشعاب و افتراق در بین پیروان فرق اسلامی بوده اند، در میان شیعیان فرقه ضاله بهایت را ایجاد کردند و در بین برادران اهل سنت فرقه وهابیت شکل گرفت .
رییس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق در ادامه با اشاره به جایگاه علما در حفظ وحدت و خنثی کردن توطئه  دشمنان اظهار داشت: علما به عنوان چراغ راهنما و هدایت مردم نقش مهمی در خنثی کردن توطئه ها و صیانت از مکتب ارزشی اسلام ناب محمدی(ص) دارند .
وی ادامه داد: ما در استانی زندگی می‌کنیم که شیعه و سنی در کنار هم سال‌ها زندگی کرده‌اند اما دشمن تلاش می‌کند با حیله‌گری، مسلمانان این منطقه را به جان یکدیگر بیندازد.
حجت‌الاسلام نارویی گفت: دشمن با نفوذ در میان مسلمانان و راه‌اندازی جنگ نرم اعتقادات مذهبی مردم را هدف قرار داده و سعی دارد با ایجاد اختلاف میان مردمی که سال‌ها در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته‌اند، آنان را با هم درگیر کند./9191/د102/پ
ارسال نظرات