۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۹۳۶۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مجلس خبرگان تضمین کننده تداوم ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از این مجلس به عنوان تضمین کننده تداوم ولایت فقیه یاد کرد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راه ره توشه ای گرانبها دانست.
حجت‌الاسلام و المسلمين قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی چهارشنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با بیان این که یکی از آرمان های بزرگ شیعه و طرفداران اهل بیت(ع) توسط حضرت امام در مجلس خبرگان رهبری تبلور یافته است، خاطرنشان کرد: مسؤولیت خبرگان رهبری تداوم خط امام و رهبری است و این مجلس تضمین کننده تداوم ولایت فقیه به شمار می آید.
وی با اشاره به دیدار نمایندگان خبرگان رهبری که روز پنج شنبه هفدهم اسفندماه با حضرت آیت الله خامنه ای انجام خواهد شد، گفت: توصیه ها و رهنمودهای داهیانه ایشان ره توشه گرانبهایی برای نمایندگان ملت در خبرگان رهبری و سایر مردم خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره ضرورت حمایت از سرمایه های ملی، نیروی انسانی و نخبگان را مهم ترین سرمایه کشور دانست و گفت: ما در کشور سرمایه های فراوانی همچون شهید شهریاری و شهید تهرانی مقدم فراوان داریم و مسؤولان و دستگاه ها باید با برنامه ریزی مناسبت این نیروها را شناسایی، حمایت و حفاظت کنند.
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز عنایت و توجه بسیار خاصی به نخبگان دارند و هر از چندگاهی جلسات و دیدارهایی را با آنان برگزار می کنند و نقطه نظرات و دیدگاه های آنان را می شنوند.
امام جمعه اراک اقتصاد مقاومتی را راهکار اصلی مقابله با تحریم های دشمنان دانست و گفت: نامگذاری های چند سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب و بیانات داهیانه ایشان درباره اقتصاد مقاومتی منظومه ای است که توانایی های ما را در مقابله با دشمن افزایش می دهد و نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی اقتصاد مقاومتی را متفاوت از اقتصاد ریاضتی دانست و تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی یک نگاه به ظرفیت ها است و یک نگاه نیز به چالش ها و بایستی متناسب با آن ظرفیت سازی های جدید کرد و توان مقابله با دشمن را افزایش داد.
وی ادامه داد: ما برای این که بتوانیم تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم، باید از امکانات و منابع داخلی حداکثر استفاده را ببریم تا بتوانیم تحریم را به فرصت بدل کرده و اقتصاد خود را قدرتمند کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پرهیز از تجمل گرایی و مصرف گرایی و قناعت و صرفه جویی را از الزامات مهم اقتصاد مقاومتی دانست./924/پ202/ج

ارسال نظرات