۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۵۹۴۰۵
امام جمعه آمل:

ملت ایران ثابت کردند مدافع حقیقی ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل ملت ایران را پشتیبان ولایت دانست و با بیان این که در 34 سال اخیر ملت ایران همواره مدافع حقیقی آرمان های انقلاب بوده اند، افزود: ملت ولایت مدار ایران در صحنه های مختلف این انقلاب وفاداری خود را به آرمان های مقدس نظام نشان دادند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن فرمانداری برگزار شد با بیان این که همه تلاش مسؤولان باید به منظور ایجاد رضایت مندی مردم بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند، گفت: در هر پست و جایگاهی حضور داریم باید حق شهدای گرانقدر را به بهترین نحو ممکن ادا کنیم.

 

وی با اشاره به این که این سمت و جایگاه با شهادت و جانبازی هزاران نفر به ما رسیده است، بیان داشت: امروز باید مراقب باشیم تا موانع و خاکریزهای واهی و پوچ را از سر راه برداریم که در این صورت هنر کردیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که کشور نیازمند وحدت است، خاطرنشان کرد: باید دوستدار هم باشیم و زود رنج بودن هنر نیست که باید اتحادی ارزنده را در بین خودمان ایجاد کنیم و در این صورت مشکلات ساده و جزئی حل خواهد شد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که هر کس در هر سمتی قرار دارد باید نسبت به وحدت احساس مسؤولیت داشته باشد، گفت: باید مواظب خودمان باشیم و در تلاش باشیم که بازیچه دست دیگران قرار نگیریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که باندبازی و گروه بازی نباید میان مسؤولان کشور وجود داشته باشد و تنها فکر ما خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باشد، گفت: تلاش لازم باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی جامعه وجود داشته باشد تا سطح رفاه و آسایش مطلوب برای مردم فراهم شود.

 

وی با تاکید بر این که برای رفع مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه باید به نحو ویژه ای مورد توجه باشد، بیان داشت: اینک شهدا رفتند و ما باید راه آنان را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت سازی را در پیش داریم، گفت: باید در برگزاری انتخابات بسیار دقت داشته و مسؤولان وظایف خود را به نحو خوبی انجام دهند تا از این گردنه به سلامت عبور کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که خداوند منان به ما کمک می کند تا از انتخابات سال 92 به سلامت بیرون بیاییم، بیان داشت: هر کار مثبتی عندالله معجور است که باید اهتمام ارزنده ای را در راستای تقرب به خداوند منان وجود داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که دشمن در آستانه انتخابات همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات سال آینده به کار گرفته است، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید مراقب ترفندهای دشمنان باشند که خدای ناکرده فریب آنها را نخورند.

 

امام جمعه آمل ملت ایران را پشتیبان ولایت دانست و با بیان این که در 34 سال اخیر ملت ایران همواره مدافع حقیقی آرمان های انقلاب بوده اند، افزود: ملت ولایت مدار ایران در صحنه های مختلف این انقلاب وفاداری خود را به آرمان های مقدس نظام نشان دادند./9501/پ202/ب

ارسال نظرات