۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۵۹۴۶۵
دفتر تبلیغات اسلامی:

اقدامات تروریستی وهابیت در برابر چشمان بی تفاوت مدعیان حقوق بشر رخ می دهد

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر و کشتار شیعیان مظلوم در پاکستان را محکوم کرد.
دفتر تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر و کشتار شیعیان مظلوم در پاکستان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

این روزها، صحبت از کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم پاکستان و وضعیت ایتام شهدای پاکستان دل‌های بسیاری را لرزانده است و تلخ‌تر این‌که این جنایات گروه‌های سلفی و وهابی، در برابر بی‌تفاوتی چشم‌های تماشا و خاموشی رسانه‌های مسموم جهان اتفاق می‌افتد.

متأسفانه امروزه محوری از تروریست‌ها که به هرگونه سلاح و امکانات جنگی نیز دسترسی دارند به همه جای دنیا گسترش یافته‌اند و بطور روزمره نیز در کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، و غیره دست به اقدامات رقت بار تروریستی و خشونت می‌زنند.

اقدام تروریستی اخیر که به کشته شدن بیش از یک‌صد تن از شیعیان بی گناه پاکستان منجر شد، نمونه‌ای از اقدامات خشن گروه‌های تروریستی است که دیگر شکلی از تسویه حساب قومی و دینی هدفمند به خود گرفته است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجاز شدید از خشونت و سوء قصدهای تروریستی در کشور دوست و همسایه پاکستان‌، و اعلام همدردی با بازماندگان و خانواده جان باختگان، پیرو درخواست مراجع تقلید و علما مبنی بر تعطیلی دروس حوزه و سطوح عالی برای برگزای مجلس سوگواری برای شیعیان و شهدای پاکستان، از کلیه علما، اساتید، فضلا و طلاب جهت شرکت در تجمع اعتراض‌آمیز روز شنبه مورخ 19 اسفندماه در مسجد اعظم دعوت به عمل می‌آورد./993/د102/ج

 

ارسال نظرات