۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۹۴۶۷

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تمامی بازماندگان و مسلمانان پاکستانی ابراز همدردی داشته و خواستار آگاهی و ایستادگی در مقابل این توطئه دشمنان اسلام و مسلمان تا سرنگونی نظام سلطه جهانی و رسیدن به وحدت و برادری میان مسلمانان شده است.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه کشتار بیرحمانه شیعیان مظلوم پاکستان را محکوم کرد

در این اطلاعیه آمده است:

اسلام عزیز روز به روز در سراسر گیتی در حال گستش است و دشمنان آن؛ از ابرقدرت‌های جنایتکار به سرکردگی آمریکا و با کمک اذانب خود، دام‌های تفرقه افکنانه را میان آن‌ها گسترده و با هزاران حیله و نیرنگ، به دنبال گسترش تفرقه میان آنان هستند.

هر روز شاهد توطئه‌ای علیه مسلمانان هستیم و این‌بار دستان تفرقه‌افکن آنان؛ مردم شیعه و مظلوم پاکستان را نشانه گرفته و حاصل آن، کشتار بی‌رحمانه این دل‌های عاشق اهل‌بیت(ع) و مسلمانان دلباخته پاکستانی است.

فجایع خونبار پاکستان و کستار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم این کشور، دل هر آزاده‌ای را به درد آورده است، گروه‌های سلفی و وهابی، هر روز مسلمانان بسیاری را به خاک و خون می‌کشند، مادران و پدران بسیاری، داغدار فرزندان عزیز خود گشته و فرزندان بسیاری هر روز یتیم می‌شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نگرانی مقام معظم رهبری و اعلام انزجار مراجع معزز، علما و ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی ناشی از وضعیت پاکستان و اختلافات فرقه‌ای و غفلت از حقوق برادری اسلامی در این کشور مسلمان که نتیجه‌اش برهم زدن اتحاد مسلمانان است، می‌باشد، گسترش این اختلافات، خواسته دشمنان اسلام است و چیزی است که آمریکا و انگلیس هزینه‌های فراوانی را برای آن صرف کرده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محکوم کردن این کشتار؛ با تمامی بازماندگان و مسلمانان پاکستانی ابراز همدردی داشته و خواستار آگاهی و ایستادگی در مقابل این توطئه دشمنان اسلام و مسلمان تا سرنگونی نظام سلطه جهانی و رسیدن به وحدت و برادری میان مسلمانان است./993/د102/ج

 

ارسال نظرات