۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۵۹۵۱۵
حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده:

پیام اخیر رییس جمهور ارزش های اسلامی را زیر سؤال برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: پیام رییس جمهور کشورمان در پی درگذشت هوگو چاوز، با معارف اسلامی و تشیع هم خوانی ندارد.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز این هفته، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: امید بخشی به ملت محور سخنان رهبری در این دیدار بود.

وی با بیان این که دشمن با تلاش های خود خواستار القای ناامیدی علیه ملت ایران است، گفت: در این سی و چهار سال مقاومت، دشمن با طراحی توطئه های مختلف علیه نظام اسلامی خواستار نابودی و براندازی ملت ایران بود ولی خوشبختانه مردم با پیروی از ولی فقیه همه تهدید ها را خنثی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی شرایط کنونی کشور دشوارتر از هر زمانی است؛ چرا که دشمن با امکانات مختلف به جنگ ایران آمده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که اگر زمانی استکبار جهانی عصبانیت بر او عارض شود به یقین عامل آن پیشرفت و امید ملت ایران خواهد بود افزود: دشمن با جنگ رسانه ای خود درصدد رویارویی ملت با نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: حضور ملت در روز 22 بهمن همه نقشه های دشمن را خنثی و اندیشه های آنان را به یأس و نامیدی تبدیل ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری ابراز داشت: شورای نگهبان باید وظیفه خود را همانند سال های گذشته انجام و به ملت یاری دهد که چگونه اشخاص برتر را شناسایی کنند.

وی به جایگاه شورای نگهبان از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل اعتقاد داشت هر کسی در برابر شورای نگهبان ایستادگی و اجازه ندهد این شورا وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد از اهل طاغوت به شمار می رود.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنانش به پیام رییس جمهور کشورمان در پی درگذشت هوگو چاوز، رییس جمهور ونزوئلا اشاره کرد و گفت: پیام رییس جمهور ایران در پی درگذشت هوگو چاوز به منزله خدشه دار کردن ارزش ها و آرمان های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تأکید کرد: این پیام با اعتقادات راسخ مذهب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سنخیت ندارد؛ چرا که در برخی از بندهای این پیام مسایلی دور از واقعیت آمده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به یادواره شهدای زن کشور بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این پیام زن مسلمان ایرانی را الگویی برای زنان جهان معرفی می کند.

وی ادامه داد: استان خوزستان با بیش از 1500 شهیده زن آمار بالایی را در شهدای زن کشور را دارد و به یقین این شهدا هستند که راه حق را به بشریت نشان می دهند./9458/پ201/س

ارسال نظرات