۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۵۸۰
امام جمعه اندیشه:

مسؤولان باید به موقع به امور مردم رسیدگی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیشه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اندیشه تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ضروری است تا به دیگران نیز توجه کنیم و تنها به فکر خانواده خویش نباشیم، از این رو مسؤولان باید به موقع به امور مردم رسیدگی کنند و هرکجا نیاز است با امضایی کار مردم را راه بیاندازند.
امام جمعه انديشه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی مروج، امام جمعه اندیشه در ابتدای خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید بر رعایت تقوا و حدود الهی از سوی مسؤولان و نمازگزاران، گفت: تقوا مراتبی مانند تقوای سیاسی، تقوای اجتماعی، تقوای اقتصادی دارد.
وی با بیان این‌که یکی از مراتب تقوا، تقوای مالی و اقتصادی است گفت: با توجه به ایام پایانی سال، ضروری است تا به دیگران نیز توجه کنیم و تنها به فکر خانواده خویش نباشیم، از این رو مسؤولان باید به موقع به امور مردم رسیدگی کنند و هرکجا نیاز است با امضایی کار مردم را راه بیاندازند.
امام جمعه اندیشه ادامه داد: نمازجمعه در رأس امور است، نماز جمعه‌ای که به برکت امام راحل(ره) و خون شهدا برگزار می‌شود، افضل و عامل همدلی و صمیمیت بین مسلمین است، اهمیت این فریضه تاجایی است که سوره‌ای در قرآن به نام جمعه نام‌گذاری شده است، در حقیقت نماز جمعه موجب سردشدن دشمنان اسلام و همدلی مومنان می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه را که دشمنان در طول یک هفته برنامه ریزی می‌کنند، خطیب نماز جمعه برهم می زند.
خطیب جمعه اندیشه عنوان کرد: آنچه اهمیت دارد حفظ همدلی و اتحاد است و باید از تفرقه‌ها دوری کرد چرا که تفرقه از اقدامات شیطان است و در واقع هر کجا تفرقه باشد ردپای شیطان وجود دارد.

حجت الاسلام مروج اظهار داشت: اصل نظام مردم هستند، مردمی که همیشه در صحنه بودند و هرکجا که به حضورشان نیاز بود در کنار نظام بوده‌اند، مردمی که ۳۴ سال به پای نظام ایستادند و ثابت کردند که تحریم‌ها، فشارها و گرانی‌ها مانع آنان نخواهد بود چرا که هدفی والا برگزیده‌اند./957/پ203/ص

ارسال نظرات