۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۵۹۶۱۶
در مسجد اعظم قم صورت گرفت؛

حضور مراجع در تجمع بزرگ اعتراض آمیز حوزویان در پی کشتار شیعیان پاکستان

خبرگزاری رسا ـ مراجع تقلید، علما، شخصیت های حوزوی، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با شرکت در تجمع بزرگ اعتراض آمیز در مسجد اعظم کشتار شیعیان پاکستان به دست وهابیت را محکوم کردند.
انفجار تروريستي در کراچي پاکستان انفجار تروريستي در کراچي پاکستان تجمع اعتراض آميز مراجع، علما و حوزويان در محکوميت کشتار شيعيان پاکستان - قم تجمع اعتراض آميز مراجع، علما و حوزويان در محکوميت کشتار شيعيان پاکستان - قم تجمع اعتراض آميز مراجع، علما و حوزويان در محکوميت کشتار شيعيان پاکستان - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراجع تقلید، روحانیان و طلاب حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در مسجد اعظم قم کشتار شیعیان پاکستان به دست وهابیت را محکوم کردند.
بر اساس این گزارش، در تجمع بزرگ طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی حضور داشتند.
نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم، استاندار قم و مسؤولان استانی از دیگر حاضران در این مراسم بودند.
آیات مرتضی مقتدایی، عباس کعبی، سید احمد خاتمی، علوی بروجردی، طباطبایی نژاد، مسؤولان حوزه، نمایندگان مردم قم در مجلس و دیگر شخصیت ها نیز در این مراسم حضور داشتند. 
طلاب در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را محکوم کردند.
طلاب جامعة المصطفی العالمیه نیز از مجمتمع آموزش عالی امام خمینی با پای پیاده تا حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کرده و با محکوم کردن کشتار شیعیان مظلوم پاکستان به دست وهابیت خود را به تجمع بزرگ معترضان رساندند.
مراجع تقلید نیز در واکنش به کشتار شیعیان مظلوم پاکستان دروس امروز خارج خود را تعطیل کرده و اقدامات تروریستی وهابیت را محکوم کردند.
آیت‌الله حسنی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه در جمع طلاب و علمای حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در پاکستان، گفت: به تعبیر قرآن دشمنان به دنبال انتقام گرفتن از مظلومان و مومنان به دلیل ایمان، اسلام و پیروی از مکتب اهل بیت(ع) هستند؛ جرم شیعیان پاکستان به عقیده دشمنان، محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی خطاب به تکفیری ها و کسانی که دست شان به خون شیعیان آغشته شده است، گفت: آیا می دانید در معرض آزمون بزرگی قرار دارید که معلوم نیست عذاب الهی چه وقت به سراغ تان خواهد آمد هرچند امروز به ظاهر از مجازات در امان هستید.
گفتنی است، طلاب حوزه‌های علمیه تهران نیز با تجمع در مدرسه علمیه مروی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را همزمان با دیگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور محکوم کردند.
شایان ذکر است، طلاب حوزه‌های علمیه در تجمع سراسری در شهرهای مختلف کشورمان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی در پاکستان خواستار دخالت مجامع بین‌المللی به منظور توقف این کشتار بیرحمانه شدند./927/پ202/ج
ارسال نظرات