۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۵۹۶۹۷
مدیر مدرسه علمیه الزهرا شهرری:

سازمان‌ها و ارگان‌ها با جذب طلاب، مشوق جوانان به سوی طلبگی باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرری تبلیغ در جاهای گروهی را موثر دانست و گفت: سازمان‌ها و ارگان‌هایی که جایگاه مناسبی را دارند می‌توانند با جذب کردن طلاب، باعث تشویق و ترغیب جوانان به سوی طلبگی باشند.
دوازدهمين جلسه کارگاه مهارتي احکام ويژه خواهران مبلغ

خانم حسنی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ثبت نام برای پذیرش حوزه‌های علمیه گفت: به جوانان توصیه می‌کنم پا به عرصه طلبگی گذاشته و وارد حوزه علمیه شوند چون لزوم بنیان اجتماع سالم حضور معنویت است.

وی با اشاره به این‌که هر سال میزان استقبال جوانان بیشتر از سال‌های گذشته بوده است اظهار داشت: بیشتر کردن معنویت و دور کردن جوانان از تجمل گرایی‌ها و باز کردن مطالب دینی نیازمند تبلیغ مسؤولین است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با تاکید بر این‌که رسانه بیشترین تاثیر را روی افراد دارد خاطرنشان کرد: رسانه ملی می‌بایست جای تجمل‌گرایی و دین‌گریزی و پخش فیلم‌ها و برنامه‌های کذایی، بحث‌های معنوی بیشتری داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه، تبلیغ در جاهای گروهی را موثر دانست و گفت: سازمان‌ها و ارگان‌هایی که جایگاه مناسبی را دارند می‌توانند با جذب کردن طلاب، باعث تشویق و ترغیب جوانان به سوی طلبگی باشند.

وی در پایان اظهار داشت: به‌دلیل حجم بالای کتاب‌ها و سنگین بودن مطالب دروس، وضعیت کیفی در حوزه‌ها خیلی مطلوب نیست و مسؤولین باید چاره‌ای برای این مشکل بیندیشند./9597/ت302/ص

 

ارسال نظرات