۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۵۹۷۱۴
آیت الله خاتمی:

آیت الله موسوی لاری چهره ای همراه انقلاب، امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر این که مرحوم آیت الله سید مجتبی موسوی لاری چهره ای همراه امام، انقلاب و مقام معظم رهبری بود، پیام تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای را نشان دهنده جایگاه برجسته این عالم ربانی دانست.
 آيت الله سيد احمد خاتمي آيت الله خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال آیت الله موسوی لاری، از خدمات این عالم ربانی در عرصه های مختلف تجلیل کرد.
وی گفت: من چند سال پیش به لار مسافرت داشتم و در این شهر موفق به زیارت این عالم فرهیخته شدم و از نزدیک کارهای عظیم فرهنگی ایشان را دیدم. 
وی تصریح کرد: ایشان عالمی مخلص، ‌فرهیخته، خوش قلم و با سلیقه بود و آثار ایشان که به زبان های زنده دنیا ترجمه شده تاثیر بسیار فراوانی در گرایش تشنگان حقیقت به اسلام داشته است.
این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: ایشان از قبل از انقلاب ارسال کتب را به تشنگان حقیقت دین و مکتب اسلام به نقاط مختلف دنیا داشتند و تا زمان ارتحال در این عرصه خدمت کردند.
آیت الله خاتمی با اشاره به دفاع آیت الله موسوی لاری از انقلاب، امام و رهبری، ابراز داشت: ایشان چهره ای همراه با نظام و انقلاب بودند و پیام تسلیت گویای مقام معظم رهبری گویای عمق شخصیت ایشان است؛ در این مناسبت ها گویاترین و واقع بینانه ترین سخن را باید در پیام مقام معظم رهبری دید.
آیت الله خاتمی گفت: آیت الله موسوی لاری با کوله باری از خدمت به دین و مکتب اهل بیت به دیدار خدا رفت و امیدواریم بهترین پاداش را از ذات ربوبی گرفته و حشرشان با اولیای الهی باشد./924/ت302/ج
ارسال نظرات