۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۵۹۸۲۱
امام جمعه زنجان:

مدیریت ماشینی غرب از احساس و انسانیت خالی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: فناوری های نوین ماشینی غرب با وجود سرعت عمل و دقت، کمترین احساس را در مدیریت منابع انسانی دارد.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جمع رؤسای بیمارستان ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: احساس؛ یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین فاکتورهای بزرگ انسانیت در جوامع به شمار می رود که متأسفانه مدیریت امروزی فاقد آن و برمبنای ماشینی است.

 

وی خاطرنشان کرد: فناوری های نوین ماشینی غرب با وجود سرعت عمل و دقت، کمترین احساس را در مدیریت منابع انسانی دارد، در حقیقت متأسفانه آنچه در زمینه مدیریت ماشینی امروز مورد غفلت واقع شده، نبود کمترین احساس و توجه به کرامات انسانی افراد است.

 

امام جمعه زنجان کادر پزشکی متعهد و نیروی انسانی ماهر، کارآمد و خوش برخورد را عامل مؤثری در جلب رضایت مردم نسبت به نظام دانست و گفت: مراجعان به بیمارستان ها و مراکز درمانی اهل درد بوده و برای مداوا آمده اند و به احساس محبت و عاطفه کارکنان این مراکز نیاز دارند.

 

حفاظت از محیط زیست سفارش اسلام است

 

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی همچنین در جمع مسؤولان فضای سبز شهرداری زنجان، با اشاره به تأکید آموزه های دین مبین اسلام مبنی بر گسترش فضای سبز و حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: بهترین توصیه‌ها را پیامبر گرامی اسلام در خصوص صیانت از منابع طبیعی به جامعه ارائه کرده است.

 

وی با بیان این‌که در هفته منابع طبیعی و درختکاری باید توصیه‌های دین مبین اسلام بیشتر به افراد جامعه ارائه شود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در روزهای گذشته بر صیانت از منابع طبیعی تأکید داشتند که بایستی هشدارهای ایشان برای نگهداری از منابع طبیعی مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به این‌که افزایش سرانه فضای سبز باید با حفظ و نگهداری از منابع طبیعی موجود همراه باشد، گفت: افزایش سرانه فضای سبز در افزایش شادابی محیط زندگی تأثیر گذار است، از سوی دیگر استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالقوه برای توجه به منابع طبیعی است، که باید به منظور توسعه این ظرفیت‌ها اقدامات لازم انجام شود./9351/پ202/س

ارسال نظرات