۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۵۹۸۷۵

حمایت حوزه علمیه خوزستان از پایان‎نامه‎های قرآنی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان از اقدامات این معاونت در راستای حمایت از پایان نامه های حوزوی به ویژه پایان نامه های قرآنی و علوم حدیث خبر داد.
پايان نامه

حجت‌الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اقدامات معاونت آموزش و پژوهش در راستای حمایت از پایان نامه های حوزوی اظهار داشت: طلاب می توانند آثار خود را به معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان ارائه کنند.

وی با اشاره به پذیرش پایان نامه ها با گرایشات مختلف در ابواب فقهی، اظهار داشت: این معاونت از فعالیت‌ها و پایان نامه های قرآن‌‌پژوهی و حدیث‌پژوهی به صورت ویژه حمایت مالی می کند.

حجت الاسلام آلبکل در ادامه اظهار داشت: با توجه به اعتبار محدودی که از سوی معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم به‌منظور حمایت از فعالیت‌های قرآن‌پژوهی و پژوهش‌های مربوط به علوم حدیث در نظر گرفته شده، مدارس علمیه می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

وی با دعوت از کلیه طلاب جهت ارائه آثار خود تصریح کرد: طلاب مدارس علمیه شهرستان اهواز می توانند به صورت حضوری و طلاب در دیگر شهرستان ها نیز از طریق مدیر مدرسه علمیه پایان نامه های خود را به این معاونت تحویل دهند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان با اشاره به استقبال طلاب از این طرح تصریح کرد: تاکنون بیش از 20 پایان نامه به این معاونت رسیده است و پایان نامه های دیگری نیز در مرحله تدوین است.

حجت الاسلام آلبکل در پایان خاطرنشان کرد: طلاب می توانند در طول سال تحصیلی پایان نامه های خود را ارائه کنند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات