۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۵۹۹۴۴
معاونت بین الملل حوزه علمیه:

غروب خورشید شرق ضایعه ای جبران ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ معاونت بین الملل حوزه علمیه در پیامی رحلت آیت‌الله موسوی لاری را تسلیت گفت و تاکید کرد: مرحوم آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری تجربه مجسمی بود از ترکیب علم و تواضع، حضور بین الملل و زهد، اصول‌گرایی و همزبانی با زمان، عزم راسخ و انعطاف در برابر مقتضیات گوناگون ملت‌ها.
آيت الله موسوي لاري

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت بین الملل حوزه علمیه در پیامی رحلت آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری را تسلیت گفت که متن این پیام بدین شرح است:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

خبر غروب خورشیدی را شنیدیم که اشعه نور دانش‌اش به شرق و غرب عالم می‌تابید و آثار خامه وی در قالب کتب ترجمه شده به 27 زبان گلستان خانه‌ها و کتابخانه عاشقان حقیقت را در اقصی نقاط جهان معطر کرده بود.

مرحوم آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری تجربه مجسمی بود از ترکیب علم و تواضع، حضور بین الملل و زهد، اصول‌گرایی و همزبانی با زمان، عزم راسخ و انعطاف در برابر مقتضیات گوناگون ملت‌ها، توفیق بسیار با نبود پشتوانه مالی، ضعف جسمی، بیماری مستمر با رضا و شادابی و در نهایت: اخلاصص با نظم.

آیت‌الله لاری با 40 سال تألیف و ارسال رایگان آن‌ها به بیش از یکصد کشور جهان الگوی تبلیغ بین‌‌الملل اسلام ناب گشت و نامش در دفتر ممهدون للمهدی(عج) ثبت گردید.

یادش در دل‌ها گرامی و پرچم‌اش در بر دوش حوزویان در اهتزاز باد.

معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه/997/د102/ج

ارسال نظرات