۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۶۰۰۳۵
نماینده مجلس خبرگان:

ایستادگی مردم غرب را وادار به عقب نشینی کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب راه سعادت و‌‌ تعالی حقیقی را برای انسان ها گشود، تاکید کرد: امام ملت ایران در سایه این انقلاب شکوهمند در دنیا عزت و عظمتی خاص دارند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار اعضای ستاد 15 خرداد به نهضت عظیم انقلاب اشاره کرد و با بیان این‌که انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی آغاز و با همراهی مردم به پیروزی رسید، گفت: نقش علما و روحانیت در صحنه های مختلف این انقلاب همواره پررنگ و برجسته بوده است.

 

وی امام خمینی (ره) را فقیهی فرزانه و عارفی حماسه آفرین توصیف کرد و افزود: امام راحل با رهبری نهضت انقلاب و پیروزی آن همه معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب راه سعادت و‌‌ تعالی حقیقی را برای انسان ها گشود، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه این انقلاب شکوهمند در دنیا عزت و عظمتی خاص دارند.

 

آیت الله باریک بین انقلاب اسلامی ایران را انقلابی متمایز در دنیا معرفی کرد و ادامه داد: رهبری یک شخصیت روحانی و عالم در رأس این نهضت آن را از دیگر انقلاب های دنیا متمایز کرد.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به این‌که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به عنوان یک کشور مقتدر مطرح است، ادامه داد: پیشرفت های نظام در بخش های مختلف دنیا موجب تعجب غربی ها شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین به بیش از سه دهه تحریم غربی ها علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و سختی های موجود امروز شاهد پیشرفت های خیره کننده ای در بخش های مختلف هستیم.

 

آیت الله باریک بین وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در برابر تحریم های غرب دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید وحدت را در میان خود تقویت کنند تا شاهد پیشرفت های روز افزون در جامعه باشیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در 34 سال اخیر با صلابت در همه صحنه ها از کیان نظام دفاع کردند، ادامه داد: حضور این ملت غیور در صحنه های مختلف غرور ملی را به دنبال داشته است.

 

آیت الله باریک بین با بیان این‌که امروز همه باید قدردان این ملت همیشه در صحنه باشند، گفت: ولایت مداری، آگاهی، بصیرت و هوشیاری ویژگی بارز ملت ایران اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام 15 خرداد اشاره کرد و آن را نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به نقش روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب بر شناسایی شهدای روحانی استان تأکید کرد و گفت: متولیان این امر باید روحانیان شهید شاخص استان را شناسایی و به جامعه معرفی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین به نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: حضور روحانیت در جبهه های حق علیه باطل نیز بسیار پررنگ بود که باید بیشتر برای جامعه تبیین شود./950/پ202/ج

ارسال نظرات