۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۰۰۴۶

یادواره 230 شهید شهرستان فارسان برگزار شد

خبرگزاری رساـ یادواره 230 شهید شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس برگزار شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، یادواره 230 شهید شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختیاری به منظور بزرگداشت و نکوداشت جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در سالن ولایت سپاه فارسان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به این که امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد، افزود: برپایی این گونه آیین ها افزون بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سبب ترویج آرمان های شهدا در بین نسل جدید خواهد شد و یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس و در اوج غربت و مظلومیت، حوادثی به وقوع پیوست که آینده جهان بشریت را دقیقاً رقم خواهد زد و به یقین هر کس حماسه دفاع مقدس را درک کند و با او همراه شود آینده از آنِ اوست و در آینده باقی خواهد ماند.

در ابتدای این یادواره نیز عبدالمحمد سعیدی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان برگزاری یادواره های شهدا و یاد شهدا را سد محکمی در مقابل جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و افزود: آشنایی نسل جوان با شهدا در مقابل تهاجم فرهنگی مهم ترین هدف این یادواره است.

 

وی به نقش شهدا و حماسه‌آفرینی ایثارگران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا تأثیر مثبتی در نهادینه شدن فرهنگ شهادت میان جوانان دارد.

 

گفتنی است، پخش های کلیپ با موضوع شهادت و ولایت، مداحی، توزیع بسته های دینی و فرهنگی و برپایی نمایشگاه از ویژه برنامه های یادواره شهدای شهرستان فارسان بود که حال و هوای معنوی به یادواره بخشیده بود./9457/پ202/ب

ارسال نظرات