۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۶۰۱۵۱

ازدواج مورد هجمه شبکه من و تو

خبرگزاری رسا _ شبکه انگلیسی من و تو که تلاش می کند فرهنگ ابتذال و بی بند و باری غربی که موجب از هم پاشیده شدن کانون خانواده شده است را به مردم ایران سفارش کند، این بار صراحتا بر روابط نامشروع زن و مرد مهر تایید زد.
روابط نامشروع زن و مرد بهتر از ازدواج است!

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، درحالی که زنان غربی از لجام گسیختگی و بردگی جنسی به ستوه آمده اند و هیچ راهی را برای نجات خود نمی یابند شبکه انگلیسی من و تو تلاش می کند در قالب اظهارات کارشناسی فرهنگ ابتذال و بی بند و باری غربی که موجب از هم پاشیده شدن کانون خانواده شده است را به مردم ایران سفارش کند.
در همین راستا مجری من و تو در یکی از برنامه های این شبکه با بیان اینکه ازدواج دیگر برای نسلهای جدید آن حال و هوایی که برای نسل های قبلی داشت را ندارد گفت: « امروزه حتی خانواده های مدرنی! را می شود پیدا کرد که بدون اینکه ازدواج کنند تشکیل خانواده داده اند! تقریبا تفاوتی هم بین این دو خانواده نمی توان احساس کرد. حتی در برخی موارد گفته شده که با دوامی و ماندگاری در بین این خانواده ها که با هم ازدواج نکرده اند بیشتر است از خانواده هایی که با هم ازدواج کرده اند!».
وی در ادامه برای اینکه این گفته بی اساس خود را توجیه کند و بگوید ادعایش بی دلیل نیست گفت: «اگر عاشق فرد مورد نظرت هستی مجبور نیستی که حتما با او ازدواج کنی! شاید بهتر است که چند سالی قبل از ازدواج با هم زندگی کنید تا ببینید میتوانید با هم کنار بیائید یا نه؟!»
شایان ذکر است که ترویج بی بند و باری و فرهنگ منحط غربی از سوی شبکه انگلیسی من و تو امری عادی است که به مدام در این شبکه به آن دامن زده می شود و تازگی ندارد./9161/خ

ارسال نظرات