۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۶۰۱۵۲

واکنش شبکه من و تو به استقبال جوانان از اردوهای راهیان نور

خبرگزاری رسا _ شبکه انگلیسی من و تو هر ساله همزمان با تعطیلات عید نوروز و استقبال فراوان مردم ایران از اردوهای راهیان نور، تلویحا از مردم می خواهد به مناطق جنگی نروند!
شبکه انگليسي من و تو تلويحا راهيان نور را تحريم کرد!

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در یکی از برنامه های شبکه من و تو بعد از اینکه تصاویری از سنگری نمادین و آماده شدن با شور و شوق دانشجویان برای رفتن به اردوی راهیان نور پخش شد، مجری این شبکه انگلیسی که چشم دیدن چنین استقبالی را نداشت برای اینکه به خیال خود از استقبال پرشور مردم شهید پرور ایران اسلامی برای بازدید از مناطق جنگی بکاهد در این باره گفت: «وقتی خودشان می دانند در راه راهیان نور چقدر کشته می دهند! باید هم برایش سنگر بسازند!»


گفتنی است که این شبکه در سالهای گذشته نیز همزمان با تعطیلات عید نوروز و استقبال فراوان مردم ایران از اردوهای راهیان نور، تلویحا از مردم می خواست که بخاطر احتمال وقوع تصادف به مناطق جنگی نروند!
شایان ذکر است که همین شبکه انگلیسی که تلویحا از مردم می خواهد به بازدید از مناطق جنگی نروند هم اکنون با نزدیک شدن تعطیلات نوروز مدام در میان برنامه های خود تورهای مسافرتی به ایالت های آمریکایی که پر از جاذبه های غیراخلاقی و جنسی است را تبلیغ می کند!/6191/خ
 

ارسال نظرات