۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۶۰۱۶۴
از فروردین 92؛

آغاز طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ویژه طلاب شهرکرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهرکرد از اجرای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری میان طلاب شهرکرد خبر داد و گفت: مهمترین دستاوردی که در آثار شهید مطهری برای مطالعه کننده به دست می­آید، مبنای فکری، استدلالی و منطقی است.
شهيد مطهري

حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی، مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از برگزاری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در بین طلاب شهرکرد در فروردین ماه سال آینده خبر داد و اظهار داشت: مهمترین دستاوردی که در آثار شهید مطهری برای مطالعه کننده به دست می­آید، مبنای فکری، استدلالی و منطقی است که هم عقل را اقناع و هم دل را راضی می­کند.

 

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به این که لزوم کسب بینش درست از معارف اسلامی در بین طلاب ضروری است، افزود: پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی در چارچوب اندیشه و عمل و افزایش سطح معارف اسلامی و اعتقادی خانواده از مهمترین اهداف این طرح است.

 

وی با بیان این که مطالعه کتاب های شهید مطهری برای طلبه امری ضروری است، اظهار داشت: با توجه به این که کتاب های این عالم فرزانه انسان را در جهت پاسخگویی به شبهات توانمند می‌سازد، خواندن آنها برای هر فرد دیندار ضروری است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرکرد با بیان این که شهید مطهری فردی محقق، دانشمند و علامه بود و برای هر طیفی سخنی گفته و مطلب نوشته، اظهارداشت: با مطالعه کتاب های ایشان، طعم شیرین مطالعه بر هر خواننده ای نمایان می شود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: باید برای اجرای این طرح، تبلیغ بیشتری صورت گیرد و اساتید و مسؤولان ضرورت اجرای آن را برای طلاب تبیین کنند.

 

استاد حوزه علمیه شهرکرد به شیوه ثبت نام از علاقه مندان اشاره کرد و گفت: برای هر یک از طلاب علاقه مند پرونده‌ای تشکیل می‌شود که در آن فرم ثبت نام، لیست فعالیت‌ها و برگه آزمون درج می‌شود./9457/ت303/ب

ارسال نظرات