۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۶۰۲۱۳
در نماز جمعه شهر کرد؛

فرش اهدایی زوج چهارمحالی به رهبر انقلاب رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از رونمایی فرش اهدایی زوج چهارمحالی به رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه این هفته مرکز استان خبر داد و گفت: این فرش پس از رونمایی به رهبر معظم انقلاب تقدیم می شود.
فرش اهدايي زوج چهارمحالي به رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام و المسلمین نکونام،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از رونمایی فرش اهدایی زن و شوهر چهارمحالی به رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه شهرکرد خبر داد و افزود: این فرش منقش به تمثال مبارک امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که به همت زوجین آقا و خانم حیدری بافته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: ابعاد فرش 5/1 * 15/2 و از جنس کرک است که دارای حاشیه ای تهذیب و حالت محرابی و مزین به آیه شریفه «اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم» است.

وی ادامه داد: فرش دارای دورنمایی بسیار زیبا و جذاب همراه با لبخند مقام عظمای ولایت است که پس از رونمایی تقدیم رهبر فرزانه انقلاب می شود.

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: بافندگان این فرش زن و شوهر سورشجانی از بخش لاران چهارمحال و بختیاری هستند که هر دو  به شغل شریف معلمی اشتغال دارند و در اوقات فراغت تابستان از سال 82 تا 85 موفق به بافتن این فرش شده اند./9457/پ202/ج

ارسال نظرات