۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۶۰۲۲۷

عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ تمدید مهلت ثبت نام خودرو های شخصی ویژه بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی، احداث صحن علی بن موسی رضا در یادمان شلمچه و حضور بیش از 2 هزار زائر کاروان های راهیان نور در مراسم تبادل 133 شهید عناوین چند خبر کوتاه هستند.
عناوين چند خبر کوتاه از خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با توجه به استقبال کم نظیر از برنامه بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس زمان ثبت نام خودرو های شخصی تا تاریخ 25 اسفند ماه تمدید شد.

بر همین اساس دارندگان خودرو های شخصی با ثبت نام می توانند از برنامه های مختلفی که در یادمان های مناطق جنگی برگزار خواهند شد بهره کافی را ببرند.

اهداء بسته فرهنگی با محتوای ایثار و شهادت، استقرار تیم هدایت جهت راهنمایی و روایتگری در مناطق، فضا سازی مناسب در هر مقر، بازدید از سنگر آسمانی با محتوای آشنایی با فضای دفاع مقدس ویژه کودکان و اسکان زائران از برنامه هایی است که در یادمان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.rahiyannoor.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

گفتنی است تردد خودرو هایی که برچسب کاروان راهیان نور دارند با توجه به قوانین عبور و مرور ستاد مرکزی راهیان نور کشور خواهد بود.

احداث صحن علی بن موسی رضا در یادمان شلمچه

بلوار بهشت و صحن حضرت علی بن موسی رضا(ع) در یادمان شهدای شلمچه ویژه کاروان های راهیان نور احداث شد.

براساس این گزارش در این راستا فعالیت های مناسبی در طول مسیر یادمان انجام و به صورت دو باند جداگانه برای برادران و خواهران بهسازی شده و با عنوان بلوار بهشت در مشهد شهدای شلمچه راه‌اندازی شد.

همچنین در یکی از ورودی‌ های زیارتگاه شهدای شلمچه صحنی به عنوان صحن امام رضا (ع) احداث شده است.

این گزارش می افزاید با توجه به حجم عظیم مسافران و مهمانان در ایام تعطیلات نوروزی در شلمچه اقدام به راه‌ اندازی 12 ورودی ویژه زیارتگاه شده است.

همچنین در بخش امدادی و خدمات پزشکی سنگر اجتماعی و بیمارستانی نیز در دل خاکریز های منطقه مرزی شلمچه احداث شد.

حضور بیش از 2 هزار زائر کاروان های راهیان نور در مراسم تبادل 133 شهید

در مراسم تبادل شهدای دوران دفاع مقدس که در منطقه مرزی شلمچه برگزار شد بیش از 2 هزار نفر از کاروان های راهیان نور حضور داشتند.

علاوه بر این مقامات استانی و مسؤولان شهری خرمشهر نیز به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور دارند.

برهمین اساس 133 شهید گلگون کفن در منطقه مرزی شلمچه با تحویل دادن 20 جسد سرباز عراقی به مهین اسلامی بازگشتند./9458/د101/ب

ارسال نظرات