۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۶۰۲۸۹
امام جمعه نصیرشهر:

در ایام نوروز فقرا و مستمندان را یاری کنید

خبرگزاری رسا، امام جمعه نصیر شهر خواستار کمک به فقرا و مستمندان در ایام نوروز شد و گفت: همواره تأکید امام خمینی(ره) بر یاری فقرا و ضعفا که عیال الله هستند و رسیدگی به وضعشان بود.
امام جمعه نصيرشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کریم شائق نیک نفس، امام جمعه نصیرشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به سخنی از امام خامنه‌ای درباره رحلت حجت‌الاسلام احمد آقا خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب احمد آقا را خادم صدیق اهداف امام(ره) و مدافع قاطع اصول انقلاب و نیز چشمی تیز بین برای اهداف انقلاب اسلامی ایران دانستند.

وی در ادامه با توجه به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب(س) با وجود محدودیت زن بودنشان، هیچ گاه در راستای تحقق اهداف اسلامی کوتاهی نکردند و همیشه پاسدار اهداف نهضت ابا عبدالله(ع) بودند.

حجت الاسلام شائق بیان داشت: امام خمینی(ره) در پیامی که درعید نوروز یکی از سال‌ها صادر کردند، تأکیدشان بر این بود که فقرا و ضعفا که عیال الله هستند به وضعشان باید رسیدگی شود، با توجه به این امر، شما باید در ایام نوروز فقرا و مستمندان را یاری کنید تا خدای متعال سال نو را بر شما مبارک گرداند.

وی درباره دید و بازدیدهای ایام نوروز تصریح کرد: مؤمنین در ایام نوروز صله رحم کنند و همچنین کدورت‌ها را کنار بگذارند و حتماٌ در دید و بازدیدهای خود شئونات اسلامی را رعایت کنند./957/پ203/ی

ارسال نظرات