۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۶۰۳۲۹
فرمانده انتظامی قم خبر داد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت عمومی چهارشنبه پایان سال

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم از برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت و نظم عمومی در چهارشنبه پایان سال خبر داد.
سردار کاظم مجتبايي فرمانده نيروي انتظامي استان قم نشست خبري سردار کاظم مجتبايي فرمانده نيروي انتظامي استان قم نشست خبري سردار کاظم مجتبايي فرمانده نيروي انتظامي استان قم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، ‌امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با تشریح عملکرد یکساله ناجای قم، از کاهش آمار جرائم و سرقت های خشن خبر داد.
 
وی تصریح کرد: آمار تصادفات درون و برون شهری، تلفات و جرائم رانندگی به ترتیب هفت، چهار و 19 درصد کاهش داشته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ادامه از برخورد جدی پلیس با برهم زنندگان امنیت و نظم عمومی در چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: پلیس در چهارشنبه سال در مقابل مردم نیست بلکه با تمام توان برای حفظ امنیت آنان تلاش می کند.
 
سردار مجتبایی بیان داشت:‌ خط قرمز ما در چهارشنبه پایان سال، بستن خیابان ها، ایجاد مزاحمت و انفجار و بی نظمی است و با هر فردی که بخواهد نظام عمومی را بهم بزند با شدت برخورد خواهد شد
 
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تعطیلات نوروز نیروی انتظامی با شعار نوروز پر نشاد با رعایت قانون و احترام به دیگران از 29 اسفند تا 16 فروردین 92 خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که همکاران ما انجام می دهند مردم در این ایام مشکل خاصی نداشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قم همچنین اعلام کرد: خودروهای زائران در ایام عید نوروز به پارکینگ منتقل نخواهد شد و پلیس با کارهای فرهنگی مردم را به رعایت هرچه بیشتر قوانین و فرهنگ ترافیک ترغیب خواهد کرد.
 
سردار مجتبایی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر فعالیت نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، ابراز داشت:‌ نیروی انتظامی قم رصد اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل های خود را شروع کرده، اما از نظر عملیاتی وارد شدن به این عرصه زود است.
 
سرهنگ احمد صادقی معاون اجتماعی ناجای قم نیز در این نشست خبری از تعامل خوب اصحاب رسانه و خبرنگاران با نیروی انتظامی قم تقدیر کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات