۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۶۰۳۳۱
شورای هماهنگی تبلیغات:

سید احمد خمینی دیده‌بان بیدار انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای،سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را تسلیت گفت.
سيداحمد خميني

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای،سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را تسلیت گفت.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ، سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را به پیشگاه مقام معظم رهبری « مدظله العالی»، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی دوستدارانش به خصوص به بیت مکرم ایشان و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی تسلیت و تعزیت گفته و یاد و خاطره آن عزیز را گرامی می‌دارد.

در این اطلاعیه آمده است:


 25 اسفندماه سالروز رحلت "سید احمد خمینی" فرزند، یار و همراه همیشگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است ؛ یاری که چهره‌ای بسیار محبوب میان مردم بود و جلوه‌ای از نور حضرت روح‌الله را به همراه خود داشت.


ایشان یکی از مدافعان اصلی حریم ولایت بود که به عنوان اصل مترقی و اساسی اسلام و قانون اساسی در متابعات و پیروی از دستورات ولی فقیه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی همیشه اصرار ویژه داشته و همگان را به این امر دعوت می‌کردند.

 

نمود این نوع نگاه ایشان پس از رحلت پدر به وضوح نمایان گشت که به صور مختلف از ولایت و زعامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه نمودند و در این مسیر با اتخاذ مواضع به موقع، صحیح و قاطع خود بارها و بارها مورد اهانت مخالفان و معاندان نظام اسلامی قرار گرفته ؛ اما ذره‌ای از موضع راستین خود عقب‌نشینی نکردند .


در ادامه‌ این اطلاعیه آمده است :  


ایشان همراه و همراز امام در مواقع بحرانی، تهدیدات و تبعیدات بوده و لحظه‌ای از حمایت نهضت اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دست برنداشته و به عنوان چشم تیزبین و دیده‌بان بیدار دل انقلاب اسلامی، مشاور امین و امانت‌دار حقیقی ، بازویی پرتوان برای پدر بودند به طوری که شخصیت یادگار امام در مکتب امام(ره) به اوج خود رسید.


نقش مؤثر و موضع تحسین‌برانگیز حاج سید احمد خمینی پس از عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با انتخاب رهبری امت اسلامی و حمایت های پیوسته و بی دریغ از ایشان از نکات قابل تأمل و بررسی ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران است ؛ ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری، گمنامی و مظلومیت یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای امام و رهبری بودند.


در پایان این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ باردیگر یاد و خاطره‌ی آن عزیز از دست رفته ، آن یادگارسفرکرده امام خمینی و کوکب متجلی شده از نور آفتاب انقلاب را گرامی داشته وتسلیت خود را به بیت مکرم حضرت امام خمینی(ره) و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی اعلام می دارد./971/د102/ج

ارسال نظرات