۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۶۰۳۵۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اعتماد مردم مهم ترین سرمایه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری اعتماد و رضایت مردمی را مهم ترین سرمایه نظام اسلامی دانست و بر ضرورت خدمت رسانی بیش از پیش مسؤولان به اقشار مختلف مردم تاکید کرد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی صبح امروز در مراسم بهره برداری از فاز سوم طرح مسیرگشایی 35 متری شهیدان ذاکر ضمن ابراز خرسندی از تداوم اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی شهری در سال های گذشته، اظهار داشت: نهایت تلاش مسؤولان بایستی جلب رضایت مردم باشد.

 

وی جلب رضایت و اعتماد عمومی مردم را یکی از اصول مهم در تداوم انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که این اصل مهم ترین سرمایه نظام به شمار می آید، گفت: اجرای طرح های عمرانی و تقدیم آن به شهروندان باقیات الصالحات و از جمله ماندگارترین خدمات است، که باید به صورت مقطعی باشد، چراکه جایگاه تبریز بیش از این‌هاست.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تغییر چهره شهرها و روستاهای کشور به برکت نظام اسلامی ایران گفت: میهمانان و کسانی که پس از سال ها به تبریز سفر می کنند، اعلام می کنند که تبریز نسبت به سال های گذشته متحول شده و این خدمات قابل تقدیر است.


آیت الله شبستری عمران و آبادانی، رفع مشکلات شهروندان، ایجاد راه و اصلاح طریق را از جمله مهم ترین خدمات سفارش شده در دین مبین اسلام اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز طی این سال ها در این راستا حرکت کرده است که جا دارد چنین روندی در سال های آینده نیز تداوم یابد.

 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تداوم خدمات رسانی به شهروندان افزود: توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی از جمله ساخت و احداث فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، کمک به مساجد و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در کنار طرح های عمرانی باید به طور توأم در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرافات رایج شده در خصوص چهارشنبه آخر سال موسوم به چهارشنبه‌سوری گفت: چنین مسائلی در هیچ جای دین نیامده، چه مفهومی دارد که برای شادی چند لحظه‌ای، آسایش و آرامش دیگر شهروندان سلب شود./935/ پ202/ج

ارسال نظرات