۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۶۰۳۶۳

مهلت مجدد ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران، 14 تا 24 فروردین

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برای ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران مهلت مجددی از 14تا 24 فروردین‌ماه سال آینده در نظر گرفته شد.
حجت الاسلام سيدمهدي حسيني، معاون آموزش حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به اینکه پیش از این مهلت شرکت در فراخوان ثبت نام دوره عمومی سطح دو(کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران پایان اسفندماه تعیین شده بود، اضافه کرد: به منظور فراهم آمدن امکان حضور سایر علاقه‌مندان در فرآیند پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از 14تا 24 فروردین سال آینده نیز به عنوان فرصت مجددی برای کسانی که این فرصت را از دست داده‌اند در نظر گرفته شد.


وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از طریق اینترنت انجام می‌شود، اضافه کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی
www.whc.irبه منظور ثبت نام علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.


معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات لازم در مورد حوزه‌های علمیه خواهران و ثبت نام در آن را از طریق این پایگاه اینترنتی و مدارس علمیه خواهران سطح کشور دریافت کنند.


وی با بیان اینکه امسال برای نخستین سال آزمون کتبی ورودی به مقطع عمومی سطح دو حذف شده است، یادآور شد: در این زمینه نمرات دوره دبیرستان و مصاحبه رفتاری ملاک عمل قرار می‌گیرد.


حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این دوره مدرک سطح دو حوزه هم‌تراز کارشناسی دریافت خواهند کرد.


وی با اشاره به اینکه پذیرش طلاب در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران صرفا از میان فارغ‌التحصیلان مقطع سطح دو حوزه انجام می‌پذیرد، گفت: آزمون کتبی ورودی این مقطع کماکان باقی است./971/د102/ج
 

ارسال نظرات