۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۶۰۳۶۹
آیت الله طبرسی:

مسؤولان مکلف به تبعیت از رهنمودهای رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در نظام اسلامی آحاد جامعه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، تصریح کرد: در نظام مبتنی بر ولایت همه تلاش ها باید در مسیر ولایت باشد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف گفت: امروز ایران اسلامی در سایه اسلام ناب در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان این که دشمنان از پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی عصبانی هستند، افزود: ایران اسلامی به برکت خودباوری که امام خمینی(ره) در جوانان کشورمان نهادینه کردند به جایگاه مهمی در دنیا دست یافته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ابزار تحریم به دنبال منزوی کردن نظام بودند، تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت و خودباوری در برابرهمه تحریم ها ایستادند و پیروز شدند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: این ملت علیرغم همه مشکلات در برابر تحریم ها خواهند ایستاد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: ایجاد بازار رقابتی سبب رونق در بازار می شود و زمینه ای فراهم می شود که قیمت ها در بازار بشکند و مردم احساس امنیت بیشتری کنند و طمع کاران و فرصت طلبان حساب کارشان را می کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید حرف با عمل همراه باشد، تصریح کرد: نباید فضایی در بازار ایجاد شود که عده ای در پی سودجویی بروند.

وی ربا و احتکار را مهم ترین آفت جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نباید در نظام دینی شاهد رواج این گونه مسائل باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در نظام اسلامی آحاد جامعه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، تصریح کرد: در نظام مبتنی بر ولایت همه تلاش ها باید در مسیر ولایت باشد.

وی با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی دشمن واقعی ملت ایران هستند، گفت: 34 سال تحریم و تهدید علیه ملت ایران نشان داد که هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به فکر مردم کشورمان نیستند بلکه آنها تنها در پی منافع استکباری خود هستند.

امام جمعه ساری تنها را شکست توطئه های دشمنان را تبعیت از ولی فقیه دانست و بیان داشت: اگر همه مردم و مسؤولان خود را موظف به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی بدانند، دشمنان هیچ گاه نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند./950/پ202/ی

ارسال نظرات