۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۶۰۳۹۹
مدیر یک شبکه ماهواره ای:

خانواده های اروپایی و آمریکایی نیز از دیدن فیلم های من و تو ابا دارند.

خبرگزاری رسا _ مدیر شبکه لایو: فیلم هایی که شبکه انگلیسی من و تو مدام تبلیغ و ترویج می کند صحنه هایی بسیار زشت و زننده دارند و حتی خانواده های کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از دیدن آنها ابا دارند!
من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه انگلیسی من و تو در راستای ترویج فرهنگ منحط غربی در یکی از برنامه های خود مدام به ترویج فیلم های هالیودی مبتذل می پردازد.


در هر قسمت از این برنامه  ، به بررسی مفصل یک فیلم پر ابتذال  هالیودی  پرداخته می شود و به بهانه تحلیل و بررسی فیلم, تصاویری بسیار مبتذل و غیر اخلاقی ازآن به نمایش گذاشته می شود.

ترویج و تبلیغ چنین فیلم هایی تا بدانجا پیش رفته که صدای برخی مدیران دیگر شبکه های ماهواره ای را نیز درآورده است.


دلجو؛ مدیر شبکه  ماهواره ای لس آنجلسی "لایو" در این باره گفت:  فیلم هایی که این شبکه انگلیسی مدام تبلیغ و ترویج می کند،  صحنه هایی بسیار زشت و زننده دارند تا جایی که حتی خانواده های کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از دیدن آنها ابا دارند، ولی با این حال من و تو در راستای ترویج فرهنگ ابتذال و بی بند و باری  برای مخاطبین ایرانی خود، دست از ترویج و پخش این فیلم ها بر نمی دارد!

 

سیاست انتقال فرهنگ منحط غربی از طریق رسانه های معاند سال هاست که از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کلید خورده و شبکه هایی چون من و تو و فارسی1 سردمدار اجرای این پروژه صهیونیستی می باشند.

این همان آندلسی کردن کشور است که رهبر فرزانه انقلاب سال ها پیش خطر آن را به مسئولین گوشزد کرده بودند./9161/خ
 

ارسال نظرات