۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۶۰۶۵۴

طلاب شهرستان زیرکوه با مراجع تقلید و علما دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) شهرستان زیرکوه قاینات، از دیدار مدیران، ‌اساتید و طلاب این مدرسه با شماری از مراجع تقلید و علما در شهر مقدس قم خبر داد.
آيت الله حسين نوري همداني آيت الله علوي گرگاني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) شهرستان زیرکوه قاینات در سفر به شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو می کنند.
 
حجت الاسلام حسن صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) حاجی آباد به مدت دو روز اردوی مذهبی، فرهنگی و علمی در شهر مقدس قم برگزار می کنند.
 
مدیر مدرسه علمیه شهرستان زیرکوه قاینات از دیدار طلاب و اساتید این مدرسه با مراجع و علما خبر داد و تصریح کرد: طلاب مدرسه ثامن الائمه(ع) به همراه مدیران و اساتید این مدرسه روز دوشنبه 19فروردین ماه با حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی دیدار می کنند و از رهنمودهای این بزرگواران بهره مند خواهند شد.
 
حجت الاسلام صادقی از برگزاری نشست سیاسی به منظور آگاهی هرچه بیشتر طلاب و اساتید مدرسه علمیه ثامن الائمه زیرکوه خبر داد و گفت: این نشست سیاسی روز سه شنبه بیستم فرودین ماه با سخنرانی آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش های این نهاد برجسته حوزوی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری این نشست سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بسزایی در آگاهی هرچه بیشتر طلاب و اساتید این مدرسه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام صادقی بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و حوزوی را از دیگر برنامه های اردوی دو روزه طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) شهرستان زیرکوه در قم دانست و گفت: طلاب و اساتید این مدرسه در جریان این سفر از مدرسه علمیه فیضیه، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و دیگر مراکز علمی بازدید خواهند کرد.
 
مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) زیرکوه زیارت حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حضور در اماکن متبرکه و بیت قدیمی امام راحل را از دیگر اهداف سفر طلاب،‌اساتید و مدیران این مدرسه به شهر مقدس قم ذکر کرد.
 
حجت الاسلام صادقی در پایان یادآورشد: طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) زیرکوه قاینات در پایه های اول، دوم و سوم مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند./924/پ202/ج
ارسال نظرات