۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۶۸۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند تلاش جمعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند تلاش جمعی است، بیان داشت: مردم با حرکت سیاسی خود حماسه عظیمی را خلق خواهند کرد که دشمنان دین، قرآن و نظام اسلامی را مثل همیشه و سایر انتخابات مایوس و نا امید می کند.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 92 چراغ راه ملت سربلند ایران اسلامی در راستای دستیابی به اهداف والا و ارزنده نظام است، گفت: مقام معظم رهبری به دو منظور سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند که با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همه مردم مانند همیشه در این همایش عظیم سیاسی حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

 

وی با تاکید بر این که تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند تلاش جمعی است، بیان داشت: مردم با حرکت سیاسی خود حماسه عظیمی را خلق خواهند کرد که دشمنان دین، قرآن و نظام اسلامی را مثل همیشه و سایر انتخابات مایوس و نا امید می کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که حضور مردمی اهمیت والا و مهمی دارد، خاطرنشان کرد: حضور حماسی در پای صندوق های رای سبب می شود تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته و به آنان ثابت شود که ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی هم چون همیشه در راه تثبیت و تحکیم آرمان های والای انقلاب ثابت قدم است.

 

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که در سال حماسه اقتصادی وعده خداوند این است که براستی که از پس هر دشواری یک راحتی هم وجود دارد، گفت: از آن جایی که مردم ما با استقامت و حماسه تحریم دشمنان را مدیریت کردند به حول قوه الهی با قناعت، تولید و حمایت از آن این مرحله از توطئه های دشمنان را پشت سر خواهند گذاشت.

 

وی با تاکید بر این که ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با بصیرت خود نشان داده اند که از هیچ مشکلاتی چه سیاسی و چه اقتصادی هراسی ندارند، بیان داشت: ملت ایران با حضور اثربخش و فعال خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و استقامت در برابر مشکلات اقتصادی موفقیت جمهوری اسلامی ایران را مانند همیشه تضمین خواهند کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: با یاری خداوند منان ایران اسلامی همچون گذشته در جهان سربلند و پیروز مانده است و این سربلندی ها ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام قنبری در بخش دیگری از سخنان خود، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

وی با تأکید براین که مسؤولان تلاش کنند تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را رفع کنند، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به نحوی ارزنده در جامعه اجرایی شود که ثمرات والایی برای نظام اسلامی خواهد داشت./950/ت302/ب

ارسال نظرات