۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۶۰۶۹۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

راهبرد حماسه سیاسی و اقتصادی موجب خنثی شدن تحریم‌ها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: تحقق راهبرد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موجب خنثی شدن تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان می‌شود.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع فعالان فرهنگی مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی آحاد جامعه برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تأکید کرد.

 

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی، سال 92 را به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری فرمودند که در این راستا جا دارد مسؤولان ساز و کارهای تحقق این راهبرد را مهیا ساخته و سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که مقام معظم رهبری هر سال با نامگذاری، خط مشی و مسیر حرکت را برای ملت و مسؤولان تعیین می کند، اظهار داشت: حماسه آفرینی در جبهه اقتصادی و سیاسی نیازمند حرکت جهادی همراه با روحیه بسیجی است، تا در جنگ اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، سرافراز و سربلند باشیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که حماسه به معنای صلابت همراه با شجاعت و دلاوری است، خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی، ایستادگی غیرتمندانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی است که برای براندازی نظام اسلامی در تلاش هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی شدیدتر از گذشته بر طبل تحریم اقتصادی علیه ایران می‌کوبند تا به تصور باطل خویش موتور چرخ اقتصادی ایران را از کار بیندازند، افزود: در این راستا مسؤولان و مردم در سایه همدلی باید در راستای تحقق راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و همچنین ایجاد زمینه‌های روزافزون رشد و شکوفایی ایران اسلامی گام بردارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: تحقق راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » موجب خنثی شدن تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان می‌شود.

 

حجت الاسلام نعمت‌الهی اضافه کرد: ایران اسلامی در بخش های مختلف از جایگاه ویژه‌‌‌ای برخوردار است و در صورت داشتن یک برنامه‌ریزی منسجم از سوی مسؤولان و برنامه ریزان می توان در مقابل تحریم‌های دشمنان بیمه شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: ملت ایران با پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی و هوا فضا ثابت کرد که همت ایرانی بلند بوده و هر آنچه را که اراده کند به آن دست می‌آورد.

 

حجت الاسلام نعمت‌الهی با بیان این که بدخواهان ایران با حضور در حوزه اقتصاد قصد دارند، جنگ تمام عیاری را علیه ایران به راه‌ اندازند، ابراز داشت: خودباوری موتور محرکه یک جامعه است و به حتم اگر به توانایی و ظرفیت‌های خویش ایمان داشته باشیم به پیشرفت‌های چشمگیری در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت./950/پ202/ب

ارسال نظرات