۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۶۰۶۹۹
آیت الله میبدی:

تحقق شعار حماسه‌ها سد محکمی در برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد اخلاق حوزه علمیه گلستان با اشاره به تحریم های غرب علیه کشورمان گفت: تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جدید می تواند کشور را در برابر تحریم‌های غرب بیمه کند.
آيت الله ميبدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله محمدرضا میبدی، مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان، امروز در دیدار مدیر و مسؤولان شورای هماهنگی صنعت آب و برق گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مسؤولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه گلستان با اشاره به تحریم های غرب علیه کشورمان گفت: تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جدید می تواند کشور را در برابر تحریم‌های غرب بیمه کند.

 

آیت الله میبدی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با تحریم و تهدید مانع از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شوند، بیان داشت: مردم و مسؤولان باید در سال جدید با وحدت و همدلی در حوزه اقتصادی و سیاسی حماسه آفرین شوند.

 

مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان با اشاره به این که اقتصاد با بخش های مختلف کشور در ارتباط است، گفت: تقویت بنیه اقتصادی کشور نیازمند مجاهدت و همدلی در جامعه اسلامی است.

 

وی بر ضرورت تبعیت آحاد جامعه به ویژه مسؤولان از ولی فقیه تأکید کرد و بیان داشت: باید در هر شرایطی مطیع ولی فقیه باشیم چون تنها تبعیت از ولایت است که نظام را در برابر هر فتنه ای مصون نگه می دارد.

 

آیت الله میبدی با تأکید براین که تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی باید سرلوحه همه برنامه های کشور قرار گیرد، گفت: ملت ایران اسلامی امسال نیز با حضور بی نظیر در انتخابات و مقاومت در برابر تحریم های غرب بار دیگر سرفراز و حماسه آفرین خواهند شد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه گلستان در ادامه سخنان با اشاره به حفظ بهداشت آب گفت: این نعمت خدادادی و حیاتبخش، زیربنای سلامتی انسان و موجودات دیگر است.

 

وی بر ضرورت مصرف بهینه آب آشامیدنی تأکید کرد و افزود: صرفه جویی در مصرف آب باید در جامعه به عنوان یک فرهنگ تبدیل شود./950/پ202/س

ارسال نظرات