۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۶۰۸۲۰
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران‌:

وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز بالندگی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران گفت: وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز بالندگی نظام اسلامی است.
نشست خبري حجت الاسلام غفاري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی غفاری مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری همایش علمی منطقه‌ای طنین وحدت تصریح کرد: همایش علمی‌ منطقه‌ای طنین وحدت، با همکاری مدیریت منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران و دانشگاه ادیب مازندران برگزار شد.
وی افزود: فراخوان مقاله طنین وحدت با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در اختیار حوزه‌های علمیه سراسر کشور و دانشجویان قرار گرفت که به دنبال این فراخوان بیش از 50 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد.
حجت‌الاسلام علی غفاری ادامه داد: پس از داوری‌های به عمل آمده توسط هیأت علمی این همایش 15 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران وحدت حوزه و دانشگاه را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطر‌نشان ساخت: وحدت حوزه و دانشگاه موجب بالندگی نظام دینی در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
وی با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وحدت دو نهاد حوزه و دانشگاه نیاز اساسی داریم گفت: وحدت این دو نهاد مقدس سبب بهتر شدن مدیریت نظام و تسهیل امور مربوط به کشور می‌شود.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در این دو نهاد به بهترین شکل در جهت توسعه ایران اسلامی بهره‌برداری شود.
حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه ضامن تحکیم ارزش‌های انقلاب است، بیان داشت: زمانی که وحدت حوزه و دانشگاه محقق شود کاربرد این دو نهاد مقدس الگو و منبع بزرگ تمدنی خواهد شد.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان از هر روزنه‌ای برای تفرقه افکنی و نفوذ در کشور استفاده می‌کنند تنها راه خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان وحدت همه گروه‌های کشور است.
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که باید بسترهای لازم به منظور تعامل و وحدت بیشتر حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها فراهم شود اظهار داشت: نزدیکی این دو نهاد مقدس موجب شکل‌گیری حرکت‌ها و برنامه‌های ماندگار در نظام اسلامی می‌شود که باید نسبت به این امر ارزنده توجه خاصی وجود داشته باشد./9191/د102/ع
ارسال نظرات