۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۶۰۹۸۴
شب گذشته رخ داد؛

حضور یحیی آل اسحاق در جمع وعاظ تهران

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام حزب موتلفه و یکی از نامزدهای انتخاباتی این حزب شب گذشته در جمع اعضای جامعه وعاظ تهران حاضر شده و به ارائه گزارشی از دیدار با مراجع تقلید و بیان نقطه نظرات انتخاباتی خود پرداختند.
نشست خبري يحيي آل اسحاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان و یحیی آل اسحاق، قائم مقام و نامزد انتخاباتی حزب موتلفه شب گذشته در جمع وعاظ تهران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ابتدا بادامچیان به ارائه گزارشی از دیدار روز یکشنبه هجدهم فروردین با مراجع عظام تقلید در قم پرداخت.

وی همچنین افزود: امروز سه شنبه بیستم فروردین ماه اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مجددا به قم سفر کرده و با آیات مصباح یزدی، مومن، هاشمی شاهرودی و تعدادی از علمای قم دیدار خواهند داشت.

بادامچیان هدف از این دیدارها را عرضه دیدگاه‌ها و اعتقادات حزب موتلفه درراستای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به علما و استفاده از نقطه نظرات آنها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه یحیی آل اسحاق یکی از پنج نامزد جبهه پیروان خط امام و رهبری به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت و در پایان به سوالات اعضای جامعه وعاظ تهران پاسخ داد.

آل اسحاق در این جلسه خاطرنشان کرد دغدغه‌های اصلی ما امروز در حوزه داخل مسائل اقتصادی است و معیشت مردم، گرانی و تورم، وضعیت بهداشت و سلامت و مسائل اجتماعی مانند اعتیاد وذ طلاق و زندانها در اولویت قرار دارد.

وی با بیان این‌که باید اعتماد عمومی به جامعه برگردد اظهار داشت: باید در کشور فضایی آماده کنیم که همه با طیب خاطر به حقوقشان برسند که لازمه‌اش همکاری و همراهی قوه قضاییه با نظامات است.

گفتنی است برگرداندن قالب ساختاری سابق سازمان مدیریت برنامه و تفکیک سیاست‌های پولی و مالی و استقلال بانک مرکزی از دیگر برنامه‌هایی بود که آل اسحاق برای دولت خود ذکر کرد.

حجج اسلام شجونی، ابراهیمی و عبدوس از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از جمله روحانیانی بودند که در جلسه شب گذشته جامعه وعاظ حضور داشتند./959/پ202/ص

ارسال نظرات